Fast Track –palvelulla jonottamatta turvatarkastukseen

Blue1 on ollut edelläkävijä lentomatkustajien palvelu-uudistuksissa. Vanhanaikainen businessluokka uudistettiin jo viime vuonna nykyaikaiseksi Economy Extra -luokaksi. Economy Extra kokoaa yhteen kaikki liikematkustuksen kannalta merkittävät edut businessluokkaa edullisemmin. Tämän päivän liikematkustus tarvitsee kustannustehokasta luokkaa, joka sisältää liikematkustuksen tärkeimmät edut kuten businessluokan lähtöselvityksen ja nyt myös uutuutena Fast Track -palvelun, jonka avulla ohittaa pitkät turvatarkastusjonot ja nopeuttaa kulkuaan lentoasemalla.

Nopea ja joustava palvelu sekä maassa että ilmassa ovat ensiarvoisen tärkeitä etenkin liikematkoilla. Economy Extra on Blue1:n liikematkustukseen räätälöimä matkustusluokka, joka tuo tehokkuutta ja ajansäästöä liikematkustukseen järkevään hintaan. Economy Extra on tarjolla kaikilla Blue1:n lennoilla kotimaassa, Suomesta Skandinaviaan ja muualle Eurooppaan. Uutuutena Economy Extraan kuuluu nyt myös Tukholman, Kööpenhaminan ja Oslon lentoasemilla Fast Track -palvelu, jonka avulla pystyy ohittamaan pitkät turvatarkastusjonot ja nopeuttamaan kulkua lentoasemalla.

Fast Track on turvatarkastuspisteeseen johtava oma kaista, jolla matkustaja ohittaa pitkät turvatarkastusjonot ja nopeuttaa asiointiaan lentoasemalla huomattavasti. Tämä SAS:n ja Blue1:n tarjoama ainutlaatuinen palveluetu on käytössä matkustettaessa Economy Extra -luokassa SAS:n tai Blue1:n lennolla. EuroBonus Kultajäsenet ovat oikeutettuja Fast Track -palveluun matkustusluokasta riippumatta.

Economy Extran edut pähkinänkuoressa ovat:

• Hyvä paikkasaatavuus, myös myöhään varattaessa sekä mahdollisuus varata toivottu istuinpaikka jo varausvaiheessa
  • Nopea lähtöselvitys businessluokan tiskillä sekä myös netissä blue1.fi tai lentoasemilla olevilla automaateilla
  • Uutuutena nopea Fast Track -turvatarkastus Tukholmassa, Kööpenhaminassa ja Oslossa
  • Matkustus koneen etuosassa sekä maksuton ateria- ja juomapalvelu
  • 150 % EuroBonus-pisteitä
  • Varauksen muutosmahdollisuus sekä täysi takaisinmaksu matkan peruuntuessa