• Blue1/

Optiontown mahdollistaa Blue1:n asiakkaille matkustuksen uudessa Premium-luokassa turistiluokan lipulla

Innovatiivisia matkailuvaihtoehtoja kehittävä edelläkävijäyritys Optiontown on aloittanut yhteistyön Blue1:n kanssa Suomessa lanseeratakseen matkustusluokan korotuspalvelu Upgrade Travel Option (UTo).

Matkustusluokan korotuspalvelu UTo:n kautta Optiontown tarjoaa Blue1:n matkustajille mahdollisuuden matkustaa Blue1 Premium-luokassa maksamalla pienen lisämaksun turistiluokan lipun hintaan. UTo:n avulla matkustajat voivat nauttia Premium-luokan erinomaisesta palvelusta ja mukavuudesta. Premium-luokan etuihin kuuluvat Priority-lähtöselvitys, Fast Track-turvatarkastus, pääsy business loungeen Euroopan lennoilla, istumapaikkatoiveen esittäminen ja muut lennon erityispalvelut, kuten paremmat ateriat ja juomat*.

Seuraamalla näitä yksinkertaisia askeleita kirjautuessaan UTo-palveluun matkustajat voivat nauttia saumattomasta Premium-luokan palvelusta:
• Varaa turistiluokan lippu Blue1:n lennolle
• Mene sivulle www.optiontown.com
• Valitse ‘Upgrade Travel Option’
• Lisää PNR-koodi /varausnumero, sukunimi ja sähköpostiosoitteesi hakeaksesi varauksesi.
• Valitse lento, jolle haluat matkustusluokan korotuksen.
• Maksa pieni kirjautumismaksu (3 €) ja muodollinen matkustusluokan korotusmaksu** (korotusmaksu alkaa 50 eurosta, joten säästöä syntyy jopa 75 % verrattuna normaaliin businessluokan hintaan monilla lentoyhtiöillä)
• Saat ennen lähtöä sähköpostilla ilmoituksen, onnistuiko korotus. Jos korotusta ei saa, siitä maksettu hinta palautetaan automaattisesti kokonaan.

Blue1:n toimitusjohtaja Stefan Wentjärvi: ”Olen erittäin tyytyväinen alkavaan yhteistyöhön Optiontownin kanssa, koska yritys on innovatiivinen ja vallankumouksellinen lentoyhtiöiden tuottoja täydentävien palvelujen tarjoaja. Blue1 on Pohjolan ensimmäinen lentoyhtiö, joka tarjoaa UTo-palvelua koko reittiverkostonsa puitteissa. Olemme aikeissa lanseerata lisätuotteita lähikuukausina.  Blue1 Premium on uusi liikematkustusluokka Euroopan sisäisessä liikenteessä. Sen etuja ovat hyvä hinta-laatusuhde, kanta-asiakkaittemme arvostamat saumattomat lentoasemapalveluelementit, sekä korkeatasoinen palvelu lennolla.

”Olemme iloisia yhteistyöstä Blue1:n kanssa, koska jaamme yhteisen vision parantaa matkustuskokemusta ja sen hyödyntämistä asiakkaille. UTo tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden tutustua Blue1:n Premium-luokan ylellisyyteen ja mukavuuteen edullisilla hinnoilla. Me Optiontownissa olemme aina pyrkineet olemaan edelläkävijöitä ainutlaatuisten matkavaihtoehtojen tarjoamisessa; haluamme luoda sekä asiakkaille että lentoyhtiökumppaneille ratkaisuja, jotka hyödyttävät molempia. Aiomme lanseerata lisää innovatiivisia tuotteita Blue1:n kanssa lähitulevaisuudessa matkustajien eduksi”, kertoo Sachin Goel, Optiontownin perustaja ja pääjohtaja.

*Palvelut saattavat vaihdella lähtöasemasta ja lennon pituudesta johtuen.
**Matkustajaluokan korotukset ja niiden hinnat riippuvat saatavuudesta ja niitä päivitetään aktiivisesti.

Optiontownista:Optiontown on matkavaihtoehtojen joukossa edelläkävijäyritys. Yrityksen visiona on kehittää ainutlaatuisia matkustusvaihtoehtoja, jotka auttavat lisäämään sekä matkustajien että matkapalveluita tarjoavien yritysten (lentoyhtiöiden, hotellien ja rautatieyhtiöiden) saamaa arvoa. Patentoituihin teknologioihin perustuva Optiontownin kumouksellinen tuotekansio koostuu useasta ohjelmasta, joista matkustusluokan korotusohjelma UTo on yksi. Optiontownin omistaa ja sitä johtaa Tenon & Groove, LLC, joka perustettiin vuonna 2003.  Tenon & Groove, LLC:n pääkonttori on Massachusettsin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Blue1:n lisäksi Optiontownin matkakumppaneihin kuuluvat SAS Scandinavian Airlines, airBaltic, Malev Hungarian Airlines, Air Canada ja Kingfisher Airlines.

Lisätietoa Blue1:stä:
Suomesta operoiva Blue1 on pohjoismainen lentoyhtiö, jonka reittiverkosto kattaa kotimaan lennot Suomessa, lennot Skandinaviaan sekä keskeisiin liikematkakaupunkeihin länsi- ja Keski-Euroopassa. Blue1 investoi lentolaivueessaan Boeing 717-matkustajakoneisiin nopeasti laajenevan reittiverkoston ja lisääntyvien vuorotiheyksien tarpeisiin. Boeing 717 -koneiden määrä lentolaivueessa nousee maaliskuun loppuun mennessä yhdeksään. Yhtiö tarjoaa laajan lentoreittiverkoston Suomesta ja Suomeen ja vaalii tärkeää rooliaan osana Star Alliancen maailman johtavista lentoyhtiöistä koostuvaa maailmanlaajuista verkostoa. Blue1:lla on kahden matkustusluokan konsepti kaikilla lennoillaan: Blue1 Premium tarjoaa liikematkustusluokan palvelua liikematkustajille ja Blue1 Economy on suunnattu hintatietoisille vapaa-ajan matkustajille. Blue1 on pohjoismaiden suurimman lentoyhtiökonsernin, SAS Groupin jäsen.

Lisätietoja: +358 50 4440607