ComIQ:in 1170 prosentin kasvu menestyi Deloitten Technology Fast 50 -selvityksessä

Ohjelmistotestauksen erikoisosaaja ComIQ Oy on sijoittunut toiseksi tämän vuotisessa Deloitten Technology Fast 50 –selvityksen Rising Star –sarjassa. ComIQ:n 1170 prosentin kasvuprosentti kertoo yrityksen palvelujen menestyksestä ja ajankohtaisuudesta.

– Ohjelmistotestauksemme kautta pystymme ennakoimaan ja paikantamaan ohjelmistojen käyttöönotoista aiheutuvia ongelmia, sanoo ComIQ:n toimitusjohtaja Antti Öfversten ja uskoo, että nykyinen taloudellinen tilanne on tehnyt heidän palveluistaan vieläkin ajankohtaisempia. Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset ovat Deloitten selvityksen mukaan sähköisen viestinnän teknologiratkaisujen tarjoajia ja ohjelmistoyrityksiä. Antti Öfversten antaa mielellään kunniaa ennen kaikkea asiakkailleen. - Yhteistyö hyvien asiakkaiden kanssa on auttanut meitä kasvamaan. Deloitten listalta löytyy useita asiakkaitamme, ja myös yhteistyökumppaneitamme. Deloitten Technology Fast 50 –ohjelmassa etsitään Suomen nopeimmin kasvaneita teknologiayrityksiä. Kasvun mittarina käytettiin liikevaihdon kasvua viimeisen viiden vuoden aikana. Suomen voittajat osallistuvat automaattisesti myös Deloitten EMEA Fast 500 –selvitykseen, jossa palkitaan alueen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Fast 50 –listan lisäksi ohjelmassa toteutetaan Rising Star –sarja, joka on tarkoitettu 3-5 vuotta toimineille yrityksille, joiden ensimmäisen toimintavuoden liikevaihto on vähintään 50 000 euroa. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Antti Öfversten, ComIQ Oy puh. 050-573 3434 tai antti.ofversten@comiq.fi ComIQ Oy lyhyesti ComIQ tarjoaa uuden ajan ohjelmistotestausta tukemaan sähköistä liiketoimintaa. Asiantuntijamme toimivat johtavien IT- ja telekommunikaatioalan yrityksissä ohjelmistotestaukseen, projektijohtamiseen ja ohjelmistokehitykseen liittyvissä tehtävissä. Lisätietoja: www.comiq.fi