EKLEKTI Finland jämäköittää projektien ohjausta internet-pohjaisella PSA-ratkaisulla

Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto EKLEKTI Finland Oy:n toiminnan ytimessä on moninaisten pienten ja suurten projektikokonaisuuksien tehokas hallinnointi. Tämän lisäksi yritys toimii nopeasti kasvavassa verkostoituneessa liiketoimintaympäristössä, josta saatavat edut siirretään joustavasti asiakkaille. Toiminnanohjaukseen tarvittiin työkaluja, joiden käytöstä hyötyvät niin asiakkaat kuin yritys itsekin.

- Testattuamme muitakin järjestelmiä olimme positiivisen yllättyneitä PlanMillin internet-pohjaisen PSA-ratkaisun soveltuvuudesta meille. Ohjelmistoratkaisu antaa meille kokonaisnäkymän työtilanteeseen ja tehtyjä työtunteja ei mene hukkaan, kiittelee EKLEKTIn toimitusjohtaja Berit Virtanen-Thewlis.

EKLEKTI Finland tehostaa PSA-ratkaisulla prosesseja, jotka liittyvät asiakashallintaan ja kehittämiseen, ja myös laskutukseen. Reaaliaikaisen järjestelmän avulla yrityksen tavoitteena on selkeyttää ja nopeuttaa koko liiketoiminnan suunnittelua ja johtamista. EKLEKTI korvaa nyt vanhan toiminnanohjausjärjestelmänsä sekä luopuu vihdoin omista Excel-taulukoista.

- Toiveenamme oli löytää järjestelmä, joka on tiimillemme helppo ja nopea käyttää. Näemme uuden järjestelmän etujen lisäävän jopa työviihtyvyyttämme, sillä nopeatempoisessa projektityössä siirtyminen asiasta toiseen on haastavaa. Nyt kokonaistilannetta on kunkin projektivastaavan helppo itse hallita ja pysyä ajan tasalla, sanoo Virtanen-Thewlis.

PSA-ratkaisusta etuja omille asiakkaille

Markkinointiviestinnän ja mainonnan sektorin yrityksille on ominaista monien projektien päällekkäisyys ja toiminnan nopeatempoisuus. EKLEKTI Finland näkeekin uuden PSA-ratkaisun olevan avainasemassa toimintansa laadun ja ketteryyden turvaamisessa.
- Tehokas toiminnanohjausjärjestelmä tuottaa meille reaaliaikaisen tietoympäristön, jonka olemassaolo vapauttaa meille luovaa aikaa. Nyt on jo nähtävissä kuinka saavutettavat edut siirtyvät suoraan meidän asiakkaille sekä laadussa että hinnassa, tiivistää Virtanen-Thewlis.

PlanMillin ohjelmistoratkaisujen keskeinen kohderyhmä ovat juuri markkinoinnin ja mainonnan yritykset.
- EKLEKTI Finlandin kanssa olemme yhteistyössä voineet kehittää kyseisen sektorin yritysten palvelumalleja ja toiminnallisuuksia, sanoo PlanMill Oy:n toimitusjohtaja Thomas Hood.

Toimitusjohtaja Thomas Hood, PlanMill Oy
Puh. 040-558 5138 tai thomas.hood@planmill.com