Heeros Systems valitsi suomalaisen PlanMillin pilviohjelmiston tukemaan voimakasta kasvuaan

Sähköisiin taloushallinnon ratkaisuihin erikoistunut Heeros Systems Oy valitsi PlanMillin internetpohjaisen PSA Cloud -toiminnanohjauksen nopeasti kasvavan liiketoimintansa tueksi.

Heeroksen toimitusjohtajan Matti Latun mukaan PlanMillin PSA -ohjelmiston (Professional Services Automation) valinta oli heille helppo. Yritys tarvitsi pikaisesti luotettavan CRM- ja toiminnanohjausjärjestelmän, joka tukee heidän asiakastyötään ja myyntiään sekä projektityöhön liittyviä haasteita.
– PlanMillin ratkaisu soveltuu erinomaisesti liiketoimintamme kasvaviin tarpeisiin ja tulee olemaan keskeisessä roolissa menestyksemme tukena, sanoo Lattu.

Vaativassa palveluliiketoiminnassa nopeasti käyttöönotettava PlanMill PSA antaa toimivat ohjaustyökalut Heeroksen päivittäiseen toimintaan ja myös sen suunnitteluun.
– Ennen PlanMilliä meillä oli asiakkuudenhallinnassa, toiminnanohjauksen suunnittelussa ja raportoinnissa käytössä lähinnä erillisiä järjestelmiä sekä MS Excel. Näiden käyttö toiminnan kasvaessa oli lopulta hankalaa ja vei paljon aikaa. PlanMillin integroitu ratkaisu antaa meille aikaa keskittyä siihen, missä asiakkaamme meitä tarvitsevat, jatkaa Lattu.

– Meille yhteistyö Heeroksen kanssa on todella suuri mahdollisuus, sanoo toimitusjohtaja Thomas Hood PlanMill Oy:stä. – Yhdistämällä Heeroksen taloushallinnon ja PlanMillin toiminnanohjauksen ratkaisut integroiduksi kokonaisuudeksi pystymme tarjoamaan suomalaisille pk-yrityksille nopeasti käyttöönotettavan ja kustannustehokkaan ratkaisun, sanoo Thomas Hood.

Tukena asiakkaan liiketoiminnan kasvulle

Heeroksen käyttöönottama PlanMillin PSA -ohjelmistoratkaisu sisältää mm. asiakas- ja projektihallinnan, työaikataulutuksen, tehtävät ja toimeksiannot, aktiviteetit, palvelupyynnöt, myyntilaskutuksen ja ajanseurannan, joka sisältää poissaolot, sekä tosiaikaisen talous- ja laskutusseurannan. Lisäksi järjestelmä tullaan liittämään Heeroksen sähköisen taloushallinnon ratkaisuihin.

Kun eri henkilöstöryhmät voivat saada meneillään olevista töistä ajantasaista tietoa ajasta ja paikasta riippumatta, merkitsee se vähemmän hallinnollisia toimia ja siten myös ympäristöystävällisempää yritystoimintaa.
– Tehokas PlanMill PSA on Suomessa kehitetty ja standardoitu selainpohjainen ohjelmisto, joka on helposti liitettävissä yrityksen olemassa olevaan toimintaan ja hyvin vaativiin, nopealiikkeisiin työympäristöihin, Hood tiivistää.

Thomas Hood, Toimitusjohtaja, PlanMill Oy, puh. +358 40 558 5138, E-mail: thomas.hood@planmill.com
Matti Lattu, Toimitusjohtaja, Heeros Systems Oy, puh.+ 358 40 762 5525, E-mail: matti.lattu@heeros.com

PlanMill lyhyesti
PlanMill Oy kehittää ja toimittaa reaaliaikaisuutta tukevia selainpohjaisia palvelu‐ ja projektiliiketoiminnan ohjelmistoratkaisuja sekä Cloud- että On‐Premise -pohjaisina. PlanMillin CRM-, PROJECT-, PSA- ja ERP -järjestelmät auttavat tehostamaan asiakkuuksien, projektien, HR:n ja talouden kokonaishallintaa sekä parantamaan asiakasyritysten tuottavuutta että kannattavuutta. PlanMillin ratkaisuilla on jo yli 10 000 päivittäiskäyttäjää yli 25 maassa. Lisätietoja: www.planmill.com