Helsinkiläinen luksus-kuntokeskus siirtyy johtavalle kotimaiselle Fysioline Fressille

Fysioline Fressi Oy osti Clubhouse hyvinvointi- ja liikuntakeskuksen liiketoiminnan lauantaina 26.11.2011. Kauppa koskee koko liiketoimintaa eli liikuntakeskusta, ravintolaa, yökerhoa ja kauneushoitolaa. Liikuntakeskus avasi maanantaina 28.11. Fressi Clubhouse - nimellä. Tilat kattavat kokonaisuudessaan 2500 m2, josta liikuntakäytössä on 1700 m2. Vuoden 2010 liikevaihto oli 1,6Meur.

Fressi Clubhousen palvelut ovat huippuluokkaa. Monipuolistamme kuntosalin palveluita enemmän kaikkia asiakasryhmiä palvelevaksi Matrix ja Gym80 laitteilla. Uutuutena tuomme Power Plate värinäharjoittelun. Tulemme kehittämään palveluita enemmän koko perheen liikuntakeskukseksi, johon kuuluu mm. Lasten Fressin palvelut.

Liikuntapalveluiden lisäksi Clubhouse tarjoaa synenergiaetuja mm. Elivan työvireyttä tukevien liikunta- ja hyvinvointipalveluiden tapahtumapaikkana sekä liikunta- ja hyvinvointialan ohjaajia kouluttavan FAF:in koulutuspaikkana”, kertoo Fysioline Fressi Oy:n toimitusjohtaja Hannu Välikoski.

Vuonna 2008 perustettu Helsingin Vuosaaressa toimiva Clubhouse hyvinvointi- ja liikuntakeskus hakeutui konkurssiin ja lopetti liiketoimintansa tiistaina. Uusi toiminta Fressi Clubhouse nimissä alkoi liikuntapalveluilla heti maanantaina 28.11. klo 15. Ryhmäliikuntatunnit jatkuvat aikataulun mukaisesti ja jäsensopimukset jatkuvat entisin ehdoin ja hinnoin.

“Olemme syksyn aikana startanneet menestyksekkäästi kolme uutta keskusta. Myös tämän keskuksen haltuunotto tulee tapahtumaan lyhyessä ajassa ja hyvässä yhteistyössä asiakkaiden ja organisaation kanssa”, Välikoski toteaa. Keskuksen yhteydessä toimineen kauneushoitolan ja ravintolan kanssa neuvotellaan parhaillaan niiden toiminnan uudelleen käynnistämisestä lähiaikoina.

Lisätietoja: Hannu Välikoski, toimitusjohtaja, puh. 0400 415 831, hannu.valikoski@fysioline.fi
Mediamateriaalit:
 Berit Virtanen-Thewlis, Brand United Oy, puh. 040 511 4460, berit.virtanen@brandunited.fi

www.fysioline.fi