ISEB Intermediate -sertifikaatti ohjelmistotestauksen erikoisosaaja ComIQ:n koko henkilökunnalle

ComIQ varmistaa työntekijöidensä osaamisen kansainvälisillä testausalalla arvostetuilla sertifikaateilla ISTQB/ISEB Foundation Certificate sekä ISEB Intermediate Certificate in Software Testing. Nyt ComIQ:n työntekijät ovat suorittaneet jo ISEB Intermediate -sertifikaatin, minkä jälkeen koulutus jatkuu aina ISEB:in korkeimmalle pätevyystasolle.

ISEB Intermediate -sertifikaatin aihealueiden hallitseminen on keskeisiä taitoja testausammattilaisille, jotka työskentelevät vaativampien testausprojektien parissa. ISEB-testaussertifikaatti on British Computer Society:n määrittelemä ja hallinnoima kansainvälinen koe. Se on tarkoitettu IT-alan yritysten ohjelmistokehittäjille, testaajille, suunnittelijoille ja projektipäälliköille, jotka haluavat saada kansainvälisesti hyväksytyn sertifikaatin ohjelmistotestauksesta. – Sertifikaatin avulla voimme todentaa ja varmistaa asiakkaillemme meidän ohjelmistotestaajien suorittamien työvaiheiden ja myös ohjelmiston laadun, sanoo toimitusjohtaja Antti Öfversten ComIQ:sta. - Nyt suurin osa henkilökunnasta on jo suorittanut ISEB Intermediate –tason, ja tästä jatketaan sitten eteenpäin, kertoo Öfversten ylpeänä, sillä Suomessa ISEB-pätevyyden hankinta koko henkilökunnalle on vielä harvinaista. – Meidän mielestämme IT-alan yrityksille sertifioitu ohjelmistotestaus on selkeä kilpailuetu ja myös laadun tae. ISEB Information Systems Examinations Board (ISEB) on osa British Computer Societya. Se hallinnoi kokeita ja myöntää sertifikaatteja eri aihealueissa informaatiojärjestelmien alalla. ISEBin tavoitteena on nostaa IT-alalla työskentelevien henkilöiden osaamista ja suorituskykyä. Se pyrkii tähän tarjoamalla alalle olennaisia koulutuskokonaisuuksia. ISEB on nyt myöntänyt yli 300 000 IT-alan pätevyystodistusta ja sen koulutusohjelmat tarjoavat laajan valikoiman erilaisia IT-sektorin pätevöitymiskohteita. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Antti Öfversten, ComIQ Oy Puh. 050-573 3434 tai antti.ofversten@comiq.fi