Javerdel nousi haastajasta Tivi 250 -listalle

IT-hankejohtamiseen ja -käyttöpalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys Javerdel Oy nousi haastajasta Tietoviikon Tivi 250 -listalle sijalle 233. Listalle nousun takana ovat Javerdelin vuoden 2010 dynaaminen 58 prosentin kasvuvauhti sekä 5,2 miljoonan euron liikevaihto. Rivakan kasvutahdin ansiosta Javerdel on suurimpien kasvajien listalla 15. sijalla.

Javerdel on ollut myös Deloitten nopeimmin kasvavien teknologiayritysten Technology Fast 50 - listalla jo neljä vuotta sekä Tivi 250 -haastajalistalla kaksi vuotta. Pitkäjänteinen panostaminen asiakaslähtöisyyteen ja asiakassuhteiden jatkuvuuteen nosti Javerdelin Suomen suurten tieto- ja viestintätekniikka-alan yritysten joukkoon.

- Olemme onnistuneet luomaan kestävää lisäarvoa asiakkaillemme ja sitä kautta pitkäaikaisia asiakassuhteita. Esimerkiksi Oral Hammaslääkärit on ollut asiakkaamme jo kahdeksan vuotta, toteaa Javerdelin toimitusjohtaja Jussi Haverinen.

- Lisäarvo näkyy käytännössä siinä, että tuomme IT-palveluihin jatkuvuutta ja kustannuksiin ennustettavuutta. Jatkuvuus tarkoittaa sitä, että yrityksen tietotekniikka on kestävällä pohjalla ja sitä kehitetään jatkuvasti. Olemme myös asiakasyritystemme IT-neuvonantaja, joka auttaa heitä löytämään juuri heidän tarpeisiinsa sopivat ja oikein mitoitetut ratkaisut.

Javerdelissa luotetaan verkostoitumisen voimaan.
- Jos meiltä ei palvelua löydy, löydämme verkostostamme hyvän kumppanin, jotta asiakkaamme saavat käyttöönsä parhaat ratkaisut, Jussi Haverinen sanoo.

Javerdel tavoittelee kasvua jatkossakin. Tavoitteena on kolminkertaistaa liikevaihto ja laajentaa asiakaskuntaa suomalaisiin kansainvälistyviin yrityksiin.

Tivi 250 on Tietoviikon yhdessä Talouselämän kanssa vuosittain kokoama selvitys Suomen 250 suurimmasta tieto- ja viestintätekniikka-alan yrityksestä.

Jussi Haverinen, toimitusjohtaja, Javerdel Oy, puh. 0400 603 450, jussi.haverinen@javerdel.fi

Javerdel lyhyesti

Javerdel on IT-hankejohtamiseen ja -käyttöpalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, joka tarjoaa markkinoiden parhaat tuotteet asiakkaiden liiketoimintaa tukevana palvelukokonaisuutena. Javerdel on perustettu vuonna 1998, ja sen liikevaihto vuonna 2010 oli 5,2 miljoonaa euroa. Javerdelissa työskentelee yli 40 henkilöä. Lisätietoa: www.javerdel.fi

Avainsanat: