Javerdel Oy IBM:n luottokumppanina uudessa suomalaisessa konesali- ja ulkoistuspalvelu Spektrissä

IBM:n uusi suomalainen konesali- ja ulkoistuspalvelu yhdistää menestyksekkäästi paikalliset konesalipalvelut ja IBM:n globaalin pilvipalvelutarjooman. Yhdistelmä mahdollistaa IBM:n huippuluokan kansainvälisen osaamisen ja kokemuksen tuomisen Suomeen kotimaisten luottokumppaneiden avulla. Yksi näistä luottokumppaneista on Javerdel Oy.

Sertifioidut suomalaiset kumppanit hoitavat peruspalvelun suomeksi Suomessa ja IBM tuottaa laadukkaat, kansainväliset standardit täyttävät lisäpalvelut.

”IBM Spektri palvelusta tekee älykkään uusi nykyaikainen konesali, joka integroituu saumattomasti IT-palveluihin ja teknologiaan. Perinteiset käyttöpalvelut yhdistyvät edistyneeseen konesaliautomatiikkaan ja laajaan IBM:n pilvipalveluvalikoimaan, esimerkiksi tietoturvaan”, kertoo IBM:n ratkaisujohtaja Jukka Hopearuoho.

”Olemme innoissamme tästä yhteistyöstä ja mahdollisuudesta tarjota suomalaisille asiakkaillemme uutta palvelukokonaisuutta”, kommentoi Javerdelin toimitusjohtaja Jussi Haverinen.

Palveluun liitetyt konesalit tarjoavat paikallista peruspalvelua palvelinten ylläpidosta ja -hallinnasta aina tiedon analysointiin asti. Palvelu sopii sekä yritykselle, joka etsii turvallista ja kilpailukykyistä vaihtoehtoa omalle konesalille, että julkisen sektorin laitokselle, jota laki velvoittaa säilyttämään datan kotimaassa. Uusi palvelukonsepti tuo asiakkaalle ketteryyttä, luotettavuutta ja kilpailukykyisen hinnan.

LISÄTIETOJA MEDIALLE
Toimitusjohtaja Jussi Haverinen, Javerdel Oy, p. 0400 603 450  jussi.haverinen@javerdel.fi
Myyntijohtaja Tomi Kirves, Javerdel Oy, p. 040 5024 475  tomi.kirves@javerdel.fi

LYHYESTI:
Javerdel on IT-hankejohtamiseen ja -käyttöpalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, joka tarjoaa markkinoiden parhaat tuotteet asiakkaiden liiketoimintaa tukevana palvelukokonaisuutena. Javerdel on perustettu vuonna 1998, ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli 7,1 miljoonaa euroa. Javerdelissa työskentelee yli 55 henkilöä. Lisätietoa: www.javerdel.fi

Lisätietoja IBM:stä (NYSE: IBM):
www.ibm.com/fi
IBM Finland Twitterissä: