Kätevä roskapussiannostelija mukaan retkelle, veneeseen tai autoon!

Simplehumanin laadukkaat kodintarvikkeet ovat nyt vihdoin saatavilla Suomesta. Kodin ja julkisten tilojen käyttötavaroiden maahantuoja Bos Oy aloitti Simplehumanin tuotteiden maahantuonnin tänä vuonna. Vastaanotto näille arkea helpottaville tuotteille on ollut erittäin hyvä.

Uutuus! kätevä roskapussiannostelija Yksi Simplehumanin arkea helpottavista keksinnöistä on kätevä pieni roskapussiannostelija, joka on helppo napata mukaan, ei vie juurikaan tilaa ja on kaiken lisäksi kevyt kantaa. Roskapussiannostelijasta saat aina vedettyä juuri sopivan kokoisen roskapussin pätkän, johon tarvitsee vain tehdä solmut molempiin päihin. Roskapussiannostelija sopii erityisesti retkeilijöille ja veneilijöille, mutta soveltuu kaikille, joilla saattaa arvaamatta tulla tarvetta roskapussille, esimerkiksi koirien omistajille. Klipsikiinnikkeellä varustettu tyylikäs pakkaus kulkee matkassa vyössä, repussa/rinkassa, hoitolaukussa tai auton sivutaskun reunassa. Annostelijassa pussit pysyvät siististi järjestyksessä. Tuotepakkaus sisältää kapselin ja 2 pussirullaa. Käyttö: Avaa, vedä sopivan mittainen pussi, vedä alaspäin katkaistaksesi pussi, solmi ja käytä. Takuu: 2 vuotta. Paino: 85g. Ovh: 14,90 eur Simplehuman Simplehumanin tuotteille on ominaista uudet annosteluratkaisut, kätevät kiinnitykset ja arjen ajankäyttöä tehostavat ideat. Tuotteissa on pitkät takuuajat ja ne valmistetaan ympäristöarvoja korostaen.