Klikkicom vahvistaa organisaatiotaan

BBA, Tradenomi Anni Lappi on nimitetty Klikkicomin Key Account Manageriksi 31.10.2011 alkaen. Anni on työskennellyt aiemmin sähköisen kaupankäynnin maksupalveluyritys Klarnan avainasiakaspäällikkönä.

KTM Jukka-Pekka Ylinen on nimitetty Klikkicomin Account Directoriksi 16.01.2012 alkaen.  Jukka-Pekka siirtyy tehtäväänsä Finnairin markkinoinnista, missä hän vastasi Finnairin sähköisen markkinoinnin kehityksestä.

Tradenomi Joona Babitzin on nimitetty Klikkicomin Client Manageriksi 12.12.2011 alkaen. Joona vastaa tehtävässään suurasiakkaista ja on työskennellyt aiemmin muun muassa DDB mainostoimistossa.

Tradenomi Tuukka Vesala on nimitetty Klikkicomin SEO Consultantiksi 12.12.2011 alkaen. Tuukka siirtyy tehtäviinsä DDB mainostoimistosta.

Bachelor, Communications & Psychology Ekaterina Nikolaeva on nimitetty Klikkicomin venäjänkielisten markkinoiden SEO Consultantiksi 01.09.2011 alkaen.

Mikko Knuuttila, Country Manager, Finland
Klikkicom Oy
p. +358 50 377 5004
email: mikko.knuuttila@klikki.com

KliKKi on pohjoismainen digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka toteuttaa yrityksille kustannustehokkaita, tuloksellisia ja läpinäkyviä ratkaisuja internetmarkkinointiin. Toimistomme sijaitsevat Tukholmassa, Piteåssa (oma tutkimus- ja kehityskeskus), Helsingissä, Oslossa ja Kööpenhaminassa, ja meillä on toimintaa yli 30 maassa. Tavoitteenamme on maksimoida asiakkaamme verkkosivuston tuotto lisäämällä laadukkaan liikenteen määrää asiakkaan verkkosivustolle, varmistamalla että laadukas liikenne saadaan konvertoitua todellisiksi asiakkaiksi, sekä seuraamalla, analysoimalla ja raportoimalla verkkomainonnan tulokset jatkuvasti.