Lasimurska

Uudenlaista somistusta sekä sisä-että ulkokäyttöön, kukkapurkista aina pihateiden somistamiseen.

Suomen Lasinjalostus Oy on lanseerannut todellisen kierrätystuotteen kun markkinoille tuodaan somistus- ja koristekäyttöön soveltuvaa, hiottua lasimurskaa.

Pakattuna myytävä lasimurska soveltuu käytettäväksi niin ulkona kuin sisätiloissakin. Kierrätetyistä laseista patentoidulla valmistusmenetelmällä murskattu lasimurska on hiottua, joten sen käsitteleminen on turvallista, haavoja aiheuttavia teräviä reunoja ei ole.

Murskien värivalikoima on laaja, ja jo aiemmin myynnissä olleiden kirkkaan, vihreän ja ruskean lisäksi on nyt saatavilla myös uutuudet sininen ja vaaleanvihreä.

Pakkauskoot: 1.5kg, 25kg, 1000kg.

info@lasinjalostus.fi

p. 010 43 99111

Vuonna 2007 perustettu Suomen Lasinjalostus Oy on kehittänyt ensimmäisen toimivan tasolasin kierrätysjärjestelmän kotimaassa. Kiinnostus menetelmää kohtaan on voimakas sekä Suomessa että kansainvälisesti. Kierrätyslasituotteet ovat sovellettavissa laaja-alaisesti rakennus- ja muun teollisuuden käyttöön. Lue lisää Suomen Lasinjalostuksesta www.lasinjalostus.fi

Suomen Lasinjalostus Oy on idean isänä myös Lempäälään rakentuvassa Ekotalo-projektissa, www.ekotaloprojekti.fi