Rekrytointipalvelu Sihti Oy nimitti Mika Ahosen rekrytointi-insinööriksi

Insinööri Mika Ahonen on nimitetty Rekrytointipalvelu Sihti Oy:n rekrytointi-insinööriksi 10.1.2011 alkaen.  Hän tuli Sihdin palvelukseen metallintyöstökoneiden maahantuonnin parista. Ahosen tehtävä ja titteli ovat aivan uudenlaisia rekrytointimaailmassa.

Mika Ahonen on mukana Rekrytointipalvelu Sihdin tehdasautomaatiotekniikan ja konepajateollisuuden ammattilaisten ja vuokratyöntekijöiden rekrytoinneissa sekä valinnoissa. Hän on myös yhteyshenkilö konepajateollisuuden ja tehdasautomaatioalan asiakkaiden suuntaan.

- Olemme todella tyytyväisiä, että saimme tekniikkataustaisen insinöörin meille töihin. Rekrytointi-insinöörin titteli on aivan uusi rekrytointimaailmassa, ja uskomme, että voimme Mikan kanssa parantaa osumatarkkuuttamme oikeiden ihmisten löytämisessä entisestään, toteaa Sihti Oy:n toimitusjohtaja Jukka-Pekka Annala.

- Mika Ahosella on kokemusta ja osaamista tehdasautomaatiotekniikasta ja konepajateollisuudesta, joten hän tietää millaisia osaajia näille aloille tarvitaan. Hän tuntee koneet ja tekniikan sekä tuntee alalta paljon ihmisiä, joten hänen avullaan voimme palvella konepaja- ja tehdasautomaatioalan asiakkaita entistä paremmin, Annala myhäilee.

Ahonen itse odottaa erityisesti asiakaskäyntejä.

- Teknisen kaupan uraodotukset ovat täyttyneet, ja tällä hetkellä uutta motivaatiota antaa pätevien henkilöiden löytäminen konepajateollisuuden tehtäviin. Uudenlainen työnkuva tuo uudenlaisia haasteita, sillä konepajateollisuudessa ollaan tällä hetkellä ristiriitaisissa fiiliksissä siitä, kuinka ala lähtee kasvamaan, hän toteaa.

Teollisuuden automaatiotason hän uskoo kasvavan tulevaisuudessa voimakkaasti.

Jukka-Pekka Annala, toimitusjohtaja, Rekrytointipalvelu Sihti Oy, p. 050 444 4455, jp@sihti.fi

Mika Ahonen, rekrytointi-insinööri, Rekrytointipalvelu Sihti Oy, p. 050 444 4456, mika@sihti.fi

Sihti lyhyesti

Rekrytointipalvelu Sihti Oy on vuonna 2009 perustettu suorahaku-, rekrytointi ja henkilöstövuokrausyritys, joka on profiloitunut johtajien ja asiantuntijoiden osuviin rekrytointeihin. Toimimme Helsingissä, Tampereella ja Hämeenlinnassa. Suorahakumme ulottuvat myös Suomen rajojen ulkopuolelle.