Tampereen markkinointiviestinnän viikon aiheena markkinointi-investointien tuottavuus

Maanantaina 2.11. alkavaa Tampereen markkinointiviestinnän viikkoa vietetään jo kahdeksatta kertaa. Viikon järjestävät markkinoinnin asiantuntijat: MTL:n jäsenyritykset; Adsek B9, Albert Hall, Eklekti Finland, Mainostoimisto Ilme, Imageneering, Mainostoimisto Mainio, Mainoskenttä-Yhtiöt ja Dagmar sekä MTV3 ja Aamulehti.

Tapahtuma on suunnattu markkinointiviestinnän ostajille, tekijöille, alan opiskelijoille ja opettajille – ja myös tavallisille kuluttajille. VIIKON OHJELMA Viikon päätapahtuma on kutsuvierasseminaari mainostajille ja mainonnan tekijöille tiistaina 3.11.2009 klo 13.00 alkaen. Tapahtumapaikkana on Musiikkiteatteri Palatsi upeine puitteineen. Tämän vuoden teemana on markkinointi-investointien tuottavuus eli ROMI (return on marketing investment). Muita tapahtumia viikolla: • Urapaneeli, kutsutilaisuus markkinointiviestinnän opiskelijoille ma 2.11.2009 klo 15-17 Aamulehden auditoriossa. Paneelissa keskustellaan alan muuttuvista taitovaatimuksista, alalle pyrkimisestä ja siitä, mitä muuta alalle aikovan kannattaa tietää ja ottaa huomioon. Teemana tänä vuonna on sosiaalinen media. • Markkinoinnin aamupäivä yrittäjille tiistaina 3.11.2009 klo 9 alkaen Musiikkiteatteri Palatsissa. • Palkittua mainontaa Suomesta ja maailmalta –näyttely Mediamuseo Rupriikissa ja Taiderakennus TR1:ssä, os. Väinö Linnan aukio 13, Finlayson Tampere. Avoimet ovet tiistaina 10.11. ja keskiviikkona 11.11. klo 10–18. Näyttelyssä ovat esillä Kultajyvä®, EFFIE Awards Finland, Cannes Lions Press ja Film sekä Aamulehden Suksee! kilpailujen voittajat. Avointen ovien päivänä sisäänpääsy on ilmainen ja samalla on mahdollista tutustua Unkarilaiset mestarit valokuvanäyttelyyn. Muina aikoina näyttelyihin on normaali sisäänpääsymaksu. Palkittua mainontaa Suomesta ja maailmalta -näyttely avoinna 4.11. lähtien. www.tampere.fi/mediamuseo, www.tampere.fi/tr1 Lisätiedot: Mari Hakkarainen/ Funmedia Oy p. 010 8305 704 / 050 326 6770 mari@funmedia.fi www.funmedia.fi Tiedotteen lähettäjä EKLEKTI Finland Oy Tampereen markkinointiviestinnän viikko Lue lisää www.nynnemarkkinoi.fi