Uutuus Sunsweet-tuoteperheeseen: Pilkotut Amazins-luumut aktiiviseen elämäntyyliin

Sunsweet on tuonut markkinoille uudenlaisen luumutuotteen. Pilkotut Amazins-luumut ovat ihanteellista ravintoa aktiiviseen elämäntyyliin. Luumut eivät sisällä säilöntäaineita tai lisättyä sokeria. Lisäksi luumuissa on runsaasti kuitua (7,1g/100g). Luumut ovat laktoosittomia sekä gluteenittomia ja sopivat myös vegaaneille.

Uutta muotoilua – käytännöllinen rasia ja valmiiksi pilkotut luumut

Tahmaamattomat Amazins-luumut on valmistettu ja pilkottu uudella tavalla. Lisäksi herkku on pakattu kätevään rasiaan. Uudelleen suljettava kansi pitää luumut mehevinä pitkään. Kannellista rasiaa on helppo kuljettaa mukana – kiireisenkin on helppo ottaa rasia mukaan vaikka välipalaksi.

Monikäyttöinen herkku

Amazins-luumut sopivat sellaisenaan välipalaksi tai herkuksi. Luumut ovat oivallinen lisä tuomaan makua esimerkiksi jogurttiin, puuroon, rahkaan tai viiliin. Luumuista saa myös mehevyyttä ruuanlaittoon, esimerkiksi sellaisenaan salaatteihin ja liharuokien lisukkeiksi, kuten itämaisiin makunautintoihin. Luumut soveltuvat myös niin makeaan kuin suolaiseen leivontaan.

Tuotetietoa

Tuote on saatavilla hyvinvarustetuista päivittäistavarakaupoista kautta maan.

Pakkaus; muovirasia 255 g

OVH: 3,29 - 3,60 e

Sunsweetista lisää: http://www.amazins.fi (kampanjasivut avataan viikolla 6)

Linkki kuvapankkiin: http://kampanjat.brandunited.fi/sunsweet/

Liite:

Ravintoarvotaulukko

Lejos Oy, Jaakko Nurmi

+358 20 7413 835, jaakko.nurmi@lejos.fi

Lejos Oy, Malena Collin

+358 20 7413 800, malena.collin@lejos.fi

Lejos Oy on vuonna 1921 perustettu perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan

merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja

ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri

maailmaa, 12 eri maassa. Yhteistyömme monien tunnettujen brändien kanssa on jatkunut vuosikymmeniä; mm.

Van Houten kaakaota olemme edustaneet vuodesta 1921. Seuraamme tarkasti maailman ruokatrendejä ja

pidämme asiakkaamme ajan tasalla elintarvikealan kehityssuunnista. Yrityksemme liikevaihto tilivuonna 2011 oli

17,7 milj. euroa. Henkilöstön määrä on 30 henkilöä. Toimitilamme sijaitsevat Espoon Keilarannassa. Lisätietoa

www.lejos.fi.