Verkkokaupan rakennustalkoissa Vilkas Groupissa tehdään unelmista totta

Yhä useampi suomalainen ostaa tavaransa verkkokaupasta. Myös joulun verkkokaupasta odotetaan ennätysvilkasta, mutta satavatko eurot ulkomaisten verkkokauppojen laariin? Miten menestyvä verkkokauppa perustetaan ja rakennetaan verkkoon? Verkkokauppapalvelun toimittaja Vilkas Group Oy järjestää Tampereella 27.10.2010 Suomen ensimmäiset Verkkokaupan rakennustalkoot, joissa yrittäjille rakennetaan verkkokauppoja verkkoon yhden päivän aikana eri alojen asiantuntijoiden avustuksella.

- Tavoitteena on kirjaimellisesti kääriä hihat; että jokainen tapahtumaan osallistunut yritys voi päivän päätteeksi avata oman verkkokaupan. Annamme tälle jopa takuun, lupaa Vilkas Groupin toimitusjohtaja Markku Korkiakoski.

Talkoisiin odotetaan lähes toistakymmentä yritystä; pieniä aloittelevia verkkokauppoja sekä olemassa olevia yrityksiä, jotka ovat siirtämässä liiketoimintaansa verkkoon. Talkoissa on mukana verkkokaupan asiantuntijoita, jotka rakentavat yhdessä yrittäjän kanssa verkkokauppaa ja sen eri osa-alueita kuntoon.

- Meidän sekä yhteistyökumppaniyritysten asiantuntijat auttavat yrittäjiä verkkokaupan tuotteiden ja tuoteryhmien luonnissa, ulkoasun suunnittelussa ja toteutuksessa, logistiikassa, markkinoinnissa, verkkokaupan sisällöntuotannossa  sekä toimitus- ja maksutapojen käyttöön ottamisessa ja asentamisessa,  Korkiakoski kertoo.

Mukana talkoissa:

Verkkokauppa - Vilkas Grop Oy
Laskutus - Klarna
Verkkomaksut - Suomen Maksuturva Oy
Logistiikka - Itella Oyj

Markku Korkiakoski
toimitusjohtaja, Vilkas Group Oy, puh. 0400 434 244, markku.korkiakoski@vilkas.fi, www.vilkas.fi

MOREnews24 -mediapalvelut
Yhteyshenkilö: Eila Aalto, puh. 050 575 1073, eila.aalto@morebiz24.com

Vilkas Group Oy on vuonna 1995 perustettu verkkokaupankäynnin palvelutalo, joka toimittaa laadukkaita verkkokauppoja ja verkkokauppiaiden menestystä tukevia lisäpalveluja. Vilkas Groupin toimittamia verkkokauppoja käyttävät useat sadat suomalaiset yritykset kaikilta toimialoilta. Lisäksi Vilkas Group on toimittanut lukuisia verkkokaupankäyntiä tukevia ratkaisuja Ruotsiin, Englantiin, Saksaan ja Espanjaan. Lisätietoja: www.vilkas.fi