SK Ravintolat ja Solar Films perustavat mainostoimiston

Report this content

SK Ravintolat ja Solar Films julkistavat tänään luoviin ratkaisuihin ja uusiin medioihin keskittyneen markkinoinnin konseptitoimiston, BrandSonin

”Maamme mainostoimistomarkkinoilta on puuttunut toimisto, jolla on luovan markkinointiviestinnän ja kohderyhmäosaamisen lisäksi näkemystä ja osaamista uusien teknologioiden sekä kehittyvien medioiden tarjoamista mahdollisuuksista”, perustelee Sedu Koskinen, yrityksen perustajaosakas ja tunnettu kohderyhmä-markkinoinnin edelläkävijä. Elämyksiä, tunteita ja viihdettä "Elokuva tarjoaa katsojalleen elämyksiä, tunteita ja viihdettä. Myös viihteeseen liittyvän markkinoinnin tulee yllättää ja koskettaa. Perinteinen ja passiivinen mainonta ei tavoita viihteen suurkuluttajaa läheskään yhtä tehokkaasti kuin esimerkiksi kännykkään tuleva äänikutsu elokuvan ensi-iltaan tai ravintolan avajaisiin, toteaa yrityksen perustajaosakkaan, Solar Filmsin Markus Selin. Markkinointi-investoinneilta on vaadittava mitattavaa tuloksellisuutta BrandSon tekee markkinointia, joka sitouttaa erityisesti 18-35 vuotiaita asiakkaita ja tuottaa mitattavia tuloksia. Kehittyvät mediat ja kanavat, kuten mobiili, web ja tapahtumat, tarjoavat entistä tehokkaampia tapoja kohdistaa markkinoinnin investoinnit oikealle kohderyhmälle yhdessä uusien konseptien, esim. virus- ja guerilla-markkinoinnin kanssa. Perinteinen malli, jossa markkinoinnin tuloksellisuutta mitataan sillä, kuinka laajalle sanoma leviää, on tullut tiensä päähän. Merkittäviä asiakkuuksia BrandSonin alku on ollut lupaava. Yrityksen asiakkaita ovat jo nyt Sony NetServices Gmbh, SK Ravintolat, Masterfoods, Tekniset, Nordea sekä Audi Finland. Markkinoijat hakevat nyt uusia lähestymistapoja ja kontaktimedioita, jotka tavoittavat ja aktivoivat kohderyhmää. Lisätietoja http://www.brandson.fi Jani Virtanen, toimitusjohtaja, BrandSon Oy +358 400 717961, jani@brandson.fi Sedu Koskinen, toimitusjohtaja, SK Ravintolat +358 400 527 287, sedu@sk-ravintolat.com Markus Selin, tuottaja, Solar Films Inc +358 400 470 332, markus.selin@solarfilms.com