Tanssii Tähtien Kanssa - villitsee suomalaiset tanssimaan – nyt jo Internetissä!

Report this content

Kevään 2006 ilmiö on syntynyt – ja se on tanssiminen! MTV3:lla reilut 3 viikkoa sitten alkanut ”Tanssii Tähtien Kanssa” –ohjelma on kerännyt sunnuntai-iltaisin TV:n ääreen koko tanssivan Suomen kansan. Ohjelman jokaista jaksoa on seurannut keskimäärin yli 1 miljoona suomalaista katsojaa. Tanssivillitys on levinnyt TV:stä myös lukuisiin suomalaisiin tanssiseuroihin ja –kerhoihin, ja monet kevään tanssikurssit on myyty loppuun. Nyt villitys leviää jo Internetiin ja maailman ensimmäinen virtuaalinen tanssikilpailu lanseerataan Internetissä ma 3.4.06 klo 8.00 osoitteessa www.tallink.fi

Hulluja nuo suomalaiset! Ehkä, mutta rullaluistelu ja sauvakävely ovat nyt täysin pásee. Nyt tanssitaan liikakilot sekä sydän- ja verisuonisairaudet historiaan. Mutta mikä saa puntin todella vipattamaan ja naa-purin posket punottamaan? No tietenkin kunnon kilpailu. Sellainen, joka on kaikille avoin ja jonka tulokset päättää täysin lahjomaton raati. Kilpailu jossa ei ole pääsymaksua tai esikarsintaa, ja jonka todennäköinen voittaja hurmaa tyylillä ja asenteella – ei välttämättä tekniikalla... Maailman ensimmäinen virtuaalinen tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa –ohjelmayhteistyökumppani, Tallink, on konseptoinut ja kehittänyt maailman ensimmäisen virtuaalisen tanssikilpailun. Kokonaan Internetissä tapahtuva kilpailu on avoinna kaikille täysi-ikäisille suomalaisille. Internetissä kilpailijoiden tanssisuorituksia ei arvio ammattiraati – vaan demokraattinen ja aina oikeassa oleva asiantuntijajoukko – eli kansalaiset. Kuka tahansa voi haastaa - kenet tahansa tanssimaan kuuluisuudesta ja kunniasta sekä tietenkin upeista palkinnoista! Paikoillenne – valmiit - tanssi ja kuvaa! Osallistuminen kilpailuun on helppoa, kuvaa paritanssisi videolle ja lähetä se Internetiin tietokoneelta tai videoviestinä kamerapuhelimesta. Videot julkaistaa Internetissä, jossa net-surffaajat voivat katsella ja arvostella esityksiä asteikolla 4-10. Korkeimmat arvosanat saaneet tanssiparit pääsevät Tallinkin uudella Galaxy-aluksella 8.5.2006 järjestettävään loppu-kilpailuun, jossa he tanssivat loppukilpailussa yhdessä Tanssii Tähtien Kanssa –ohjelman julkkisparejen kanssa. Parhaille pareille on luvassa upeita palkintoja (kunnian ja kuuluisuuden lisäksi). Maailman ensimmäisen virtuaalisen tanssikilpailun mahdollistaa MTV3:n ja Tallinkin Tanssii Tähtien Kanssa yhteistyö. Palvelun toteutuksesta ja markkinoinnista vastaa mark-kinointitoimisto BrandSon. Palvelu lanseerataan ma 3.4.06 klo 8.00 Hulluja nuo suomalaiset! Totea vaikka itse osoitteessa: www.tallink.fi Lisätietoja: Henry Mehtonen, Marketing Manager, Tallink Finland Oy tel: 050 3211 936 - email: henry.mehtonen@tallink.fi Jani Virtanen, toimitusjohtaja, BrandSon Oy tel: 0400 717 961 - email: jani@brandson.fi