www.herkuttelijat.fi/media

Report this content

Herkuttelijat on makean elämän ystävien ykkösklubi. Siellä herkuttelijat kohtaavat keskustellen, kommentoiden ja reseptejä vaihdellen. Ruoka-ammattilaisen blogi, viikoittain vaihtuva äänestys ja keskustelupalstat mahdollistavat vuorovaikutteisen kanssakäymisen klubilaisten kesken.

Jälkiruokiin ja leivontaan keskittynyt Herkuttelijat on siis paljon enemmän kuin ”kaikille jotakin” ruokasivusto tai reseptipankki: samasta osoitteesta löytyvät niin jälkiruoka- ja leivontareseptit kuin mielenkiintoisimmat ihmiset ja ajan uusimmat ilmiöt, ja tietenkin muiden herkuttelijoiden parhaat reseptit, vinkit ja keskustelut. Verkon lisäksi klubilaisille tarjotaan ajankohtaista informaatiota ja kaksisuuntaisia palveluita mobiilin ja sähköpostin välityksellä.

”Herkuttelijat on Suomen Sokeri Oy:n ylläpitämä yhteisöllinen verkkopalvelu. Se sai alkunsa Dansukker-sokerivalikoiman laajentuessa, kun makean ystävät alkoivat kysellä erilaisten sokerien monipuolisesta käytöstä. Huomasimme Internetin ja sen keskusteluryhmien olevan heille ensisijainen tiedonhakukanava. Syntyi Herkuttelijat, joka tutustuttaa jäsenensä makeaan maailmaan sekä rohkaisee ja opastaa eri sokerilajikkeiden käytössä”, Inari Kettula Suomen Sokeri Oy:sta kertoo.

Herkuttelijat syntyi Suomen Sokerin ja digitaaliseen markkinointiin erikoistuneen Mainostoimisto BrandSonin yhteistyön tuloksena.

”Herkuttelijoiden vahvuus ja palvelulupaus on erikoistuminen ja ajantasaisuus sekä yhteisöllistä verkkoa ja digitaalisia suorakanavia, kuten sähköpostia ja mobiilia, hyödyntävät ajankohtaiset ja profiloidut palvelut. Herkuttelijat on käyttäjien luomaan sisältöön perustuva digitaalinen yhteisöpalvelu. Se ei ole siis perinteinen verkkoon toteutettu reseptipankki. Niitä on jo useita kymmeniä. Toivomme että mahdollisimman moni löytää Herkuttelijat ja liittyy yhteisön jäseneksi, sillä digitaalisessa maailmassa aktiiviset käyttäjät ratkaisevat mikä palvelu menestyy ja mikä ei”, Jani Virtanen Mainostoimisto BrandSonista valottaa.

Tutustu: www.herkuttelijat.fi/media

Lisätietoja: