Bravida Finland rakentaa tulevaisuutta vahvistamalla johtoryhmää ja aluejohtoa

Bravida Finlandin kasvaessa yrityksen aluejako muuttuu. Nykyinen Etelä-Suomen alue jakautuu kahdeksi erilliseksi alueeksi, Etelä- ja Varsinais-Suomeksi sekä pääkaupunkiseuduksi. Bravidan Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Siipola siirtyy Etelä- ja Varsinais-Suomen aluejohtajaksi. Uuden pääkaupunkiseudun alueen vetäjäksi saamme vahvistusta yrityksen ulkopuolelta, kun Mika Toiviainen aloittaa aluejohtajan tehtävässä 2.10.2023 alkaen. Molemmat aluejohtajat ovat Bravida Finlandin johtoryhmän jäseniä ja raportoivat toimitusjohtaja Marko Holopaiselle.

"Bravidan tavoitteena on aina kannattavuuden kehittäminen, toiminnan laadun jatkuva parantaminen sekä kaikkien yksiköiden koko potentiaalin hyödyntäminen. Etelä-Suomen alue on ollut vahvassa kasvussa ja nyt oli oikea ajankohta aluejaolle. Muutos vapauttaa aluejohtajille enemmän aikaa niin henkilöstö- kuin asiakastyöhön sekä alueiden toiminnan kehittämiseen”, sanoo Etelä- ja Varsinais-Suomen aluejohtaja Antti Siipola.

”Bravida on erittäin kiinnostava yhtiö, joka kehittyy ja kasvaa kovaa vauhtia. Bravidalla on vahva markkina-asema Pohjoismaissa ja monipuolinen palvelutarjoama. Olen erittäin innoissani, että pääsen työskentelemään yhdessä Bravidan ammattilaisten kanssa sekä kehittämään toimintaamme entistä paremmaksi ja vastaamaan asiakkaidemme odotuksiin”, iloitsee pääkaupunkiseudun aluejohtaja Mika Toiviainen.

”Haluan toivottaa mitä parhainta onnea ja menestystä kummallekin uudelle alueelle sekä nimitetyille aluejohtajille”, sanoo Bravida Finlandin toimitusjohtaja Marko Holopainen.

Lisätietoja:
Marko Holopainen