Bravida laajentaa service-toimintaansa Uudellamaalla

Bravida ostaa suomalaisen Lämpö- ja Wesijohtoliike P. Juutilainen Oy:n ja laajentaa näin service-toimintaansa Uudellamaalla. Ostettavalla yrityksellä on noin 16 työntekijää ja sen liikevaihto on noin 3,1 miljoonaa euroa.

Lämpö- ja Wesijohtoliike P. Juutilainen Oy on LVIS-palveluntarjoaja, joka on toiminut Uudellamaalla jo vuodesta 1932. Yritys tarjoaa LVIS-huolto-, korjaus ja ylläpitopalveluita. Palveluja tarjotaan niin kiinteistöhuollon päivittäisiin ja ympäri vuorokautisiin tarpeisiin kuin isännöitsijöiden tarpeisiin urakoinnin, huollon ja korjauksen sekä ylläpidon kokonaistoimituksina.

– Olemme erittäin iloisia tästä yrityskaupasta. Yritysoston kautta meistä tulee entistä vahvempi service-palveluiden toimittaja pääkaupunkiseudulla, joka tukee strategista tavoitettamme vahvistaa palveluliiketoimintaamme Suomessa.  Lämpö- ja Wesijohtoliike P. Juutilainen Oy:llä on asiantunteva henkilöstö ja kokenut johto. Pystymme jatkossa palvelemaan asiakkaitamme selkeästi monipuolisemmin service-palveluissa, sanoo Marko Holopainen, Bravida Finlandin toimitusjohtaja.

Lämpö- ja Wesijohtoliike P. Juutilainen Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Harju on tyytyväinen sitä, että pääsee kehittämään yrityksen erikoisosaamista suuren organisaation tarpeisiin.

– Juutilaisen huolto- ja korjauspalvelut ovat olleet maan huippua erityisesti erikoisosaamista vaativissa kohteissa, kuten kauppa- ja liikekeskuksissa ja terveydenhuollossa. Onkin hienoa päästä kehittämään service-palveluiden konseptia osana Bravidan kaltaista yritystä, sanoo Lämpö- ja Wesijohtoliike P. Juutilainen Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Harju.

Yrityskauppa astuu voimaan 29.9.2023.

Tämä on Bravidan neljästoista yritys-/liiketoimintaosto Suomessa.

Lisätietoja:

Marko Holopainen, toimitusjohtaja, Bravida Finland Oy. Puh: +358 400 458158.

Hyvällä kiinteistöllä on merkitystä. Siksi Bravida. Olemme Pohjoismaiden johtava kestävien kokonaisratkaisujen toimittaja service- ja urakointipalveluissa. Autamme asiakkaitamme luomaan toimivia ja kestäviä kiinteistöjä. Bravidan pitkän aikavälin tavoitteena on ilmastoneutraali toiminta koko arvoketjussa vuoteen 2045 mennessä.

Meillä on 13 000 työntekijää ja toimintaa yli 180 paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Bravidan osake on noteerattu Tukholman Nasdaq-pörssissä. www.bravida.fi