Bravida osallistui TeknologiaUra18 -tapahtumaan

Bravida osallistui Tampereella järjestettyyn TeknologiaUra18 -tapahtumaan, jossa yritykset saivat kertoa yläaste- ja ammattikouluikäisille nuorille tekniikan alan mahdollisuuksista.

Tekniikan alan työtehtävät lisääntyvät kiihtyvällä tahdilla, ja samaan aikaan opiskelijamäärät tekniikan aloilla laskevat kautta linjan. On tärkeää varmistaa, että meillä on tulevaisuudessa työtehtäviin soveltuvaa työvoimaa ja osaamista. Tampereella järjestetyssä TeknologiaUra18 -tapahtumassa Bravida tarjosi nuorille tietoa talotekniikan alasta. Ken tietää, vaikka näkisimme heidät joku päivä Bravidan työvaatteissa.

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää noin 12 000 ammattilaista. Bravida tarjoaa sähkön, lämmön, veden ja viemäröinnin, ilmanvaihdon, jäähdytyksen, sprinklerijärjestelmien, turvallisuusjärjestelmien sekä teknisen kiinteistöhuollon asiantuntijapalveluita ja kokonaisratkaisuja. Bravida toimii noin 170 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. www.bravida.fi