Bravida toteuttaa As Oy Neron kokonaisvaltaisen linjasaneerauksen

Kalliossa sijaitseva As Oy Nero linjasaneerataan Bravidan osaamista hyödyntäen.

As Oy Nero sijaitsee Kalliossa Brahen kentän vieressä ja koostuu 36 asunnosta. Talo on valmistunut vuonna 1971.

Kohteesssa tehdään kokonaisvaltainen linjasaneeraus, jonka suunnittelee ja toteuttaa Bravida Finland Oy. Urakan suunnitteluvaihe käynnistyi keväällä 2019 ja asunnoissa työt alkavat alkuvuodesta 2020. Koko kohde luovutetaan taloyhtiölle kesällä 2020.

– Tulimme mukaan projektiin yhtiön teettämän hankesuunnitelman jälkeen. Ensi töiksemme terävöitimme hankesuunnitelmaa, mikä paransi yhtiön mahdollisuuksia kehittää kiinteistöä myös tulevaisuudessa. Hankkeessa luodaan tekniset valmiudet lämmöntalteenottojärjestelmiin ja tulevaisuuden lisärakentamiselle katolle. Projektin haasteina ovat laajat kiinteistön yhteistilojen muutostyöt, mittavat asukasmuutostyöt sekä yleisesti kohteen logistiikka sijainnista johtuen. Kohteen suunnittelu ja työsuunnitelmien teko ovat jo pääosin valmiit, joten askelmerkit hyvään lopputulokseen ovat paikallaan, kertoo Mikko Nokelainen yksikön päällikkö, Bravida Finland Oy.

Lisätietoja:

Mikko Nokelainen, yksikön päällikkö, Bravida Finland Oy, p. 040 869 285