Bravida vahvistaa asemaansa Keski-Suomessa

Bravida ostaa suomalaisen Jyväskylän LVI-palvelu Oy:n ja vahvistaa näin asemaansa Keski-Suomen alueella. Ostettavalla yrityksellä on 10 työntekijää ja sen liikevaihto on noin 1,8 miljoonaa euroa.

Jyväskylän LVI-palvelu Oy:n osaamisalueena on kaukolämpö, lämpö, käyttövesi, viemäröinti ja niihin liittyvät -asennus, -saneeraus, -huolto ja -kunnossapitopalvelut. Yritysoston myötä Bravidan asema Keski-Suomessa vahvistuu entisestään.

– Bravidalla on selkeä strategia kasvaa Suomessa. Yritysoston kautta meistä tulee entistä vahvempi service-palveluiden toimittaja Keski-Suomen alueella. Jyväskylän LVI-Palvelu Oy on hyvin toimiva LVI-huoltoyritys, jolla on asiantunteva henkilöstö ja johto. Saamme hyvän pohjan kehittää toimintaamme yhdessä. Arto Kokkonen jatkaa Bravida Finlandissa Keski-Suomen Service-yksikön johtajana, kertoo Marko Holopainen, Bravida Finlandin toimitusjohtaja.

– Tämä järjestely antaa meille loistavat kasvumahdollisuudet ja siten pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistäkin monipuolisempaa palvelua, sanoo Arto Kokkonen, Jyväskylän LVI-palvelu Oy:n toimitusjohtaja.

Yrityskauppa astuu voimaan 31.5.2019.

Tämä on Bravidan kuudes yritysosto Suomessa. Vuonna 2015 Bravida osti Peko-konsernin sekä Halmesvaara-konsernin. Tämän jälkeen Bravida on kasvanut Asentaja Groupin, Adison Oy:n sekä Ab Hangö Elektriska - Hangon Sähkö Oy:n yritysostoilla.

Lisätietoja antaa: Marko Holopainen, toimitusjohtaja, Bravida Finland Oy. Puh: +358 400 458158.

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää noin 12 000 ammattilaista. Bravida tarjoaa sähkön, lämmön, veden ja viemäröinnin, ilmanvaihdon, jäähdytyksen, sprinklerijärjestelmien, turvallisuusjärjestelmien sekä teknisen kiinteistöhuollon asiantuntijapalveluita ja kokonaisratkaisuja. Bravida toimii noin 170 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. www.bravida.fi