Hangon Sähkön Suomen liiketoiminta on siirtynyt liiketoimintakaupalla Bravida Finland Oy:lle 1.1.2019. Liiketoimintakaupassa ovat siirtyneet käynnissä olevat Suomessa toteutettavat projektit, työt ja sopimukset sekä Suomen liiketoimintojen henkilöstö. Hangon Sähkön liiketoiminta Ruotsissa pysyy Hangon Sähkö Oy:ssä. Hangon Sähkön koko toiminta jatkuu siis kahdessa eri yrityksessä, joilla on erilliset y-tunnukset

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää yli 11 000 ammattilaista. Bravida toimii yli 160 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Bravida Finland työllistää noin 600 ammattilaista ja tarjoaa erikoispalveluita sekä kokonaisratkaisuja sähkö-, lämpö-, vesi-, viemäröinti, ilmanvaihto-, jäähdytys-, sprinkleri-, rakennus-, automaatio- ja turvallisuustekniikoissa ja ne kattavat talotekniikan koko elinkaaren suunnittelusta asennukseen, huoltoon ja ylläpitoon. www.bravida.fi