Hangon Sähkön Suomen liiketoiminta on siirtynyt liiketoimintakaupalla Bravida Finland Oy:lle 1.1.2019. Liiketoimintakaupassa ovat siirtyneet käynnissä olevat Suomessa toteutettavat projektit, työt ja sopimukset sekä Suomen liiketoimintojen henkilöstö. Hangon Sähkön liiketoiminta Ruotsissa pysyy Hangon Sähkö Oy:ssä. Hangon Sähkön koko toiminta jatkuu siis kahdessa eri yrityksessä, joilla on erilliset y-tunnukset

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää noin 11 700 ammattilaista. Bravida tarjoaa sähkön, lämmön, veden ja viemäröinnin, ilmanvaihdon, jäähdytyksen, sprinklerijärjestelmien, turvallisuusjärjestelmien sekä teknisen kiinteistöhuollon asiantuntijapalveluita ja kokonaisratkaisuja. Bravida toimii noin 170 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. www.bravida.fi