Hanna Myllymäki aloittaa Bravida Finlandin HR-johtajana ja johtoryhmän jäsenenä 30.04.2024

Hanna Myllymäki on pitkän linjan HR-ammattilainen, jolla on vahva kokemus HR-johtajana toimimisesta eri yhtiöissä. Myllymäki siirtyy Bravidalle ABB Drives Finlandilta, jossa hän on toiminut HR-johtajana.

Aiemmissa rooleissaan Myllymäki on työskennellyt monipuolisesti henkilöstöhallinnon eri osa-alueilla, mm. strategisessa ja business HR:ssä sekä järjestelmä- ja prosessikehityksessä. Hän on toiminut myös esihenkilönä mm. työsuhdeasioissa ja palkanlaskennassa.

”Bravida toimii kiinnostavalla toimialalla, sillä etenkin kiinteistöt ja niiden toimivuus ovat lähellä jokaisen ihmisen arkea. Bravidassa minua puhuttelee ehdottomasti myös työn merkityksellisyys ja toimialan kiinteä linkittyminen vihreään siirtymään. Toimialan ja toiminnan merkityksellisyyden lisäksi koen tärkeäksi yhtiön kehityksen ja kasvun sekä kansainvälisyyden. Uskon, että niiden kautta henkilöstölle voidaan tarjota hyviä näkymiä tulevaan”, Myllymäki avaa ajatuksiaan Bravidasta.

”Odotan innolla, että pääsen oppimaan Bravidan liiketoiminnan lainalaisuuksista sekä kuulemaan mahdollisista tarpeista, joita Bravidalla johtamisen ja henkilöstöhallinnon suuntaan on. Koen, että on ensiarvoisen tärkeää lähteä yhdessä keskustelemaan ja pohtimaan mihin asioihin haluamme ensimmäisenä panostaa. On lisäksi hienoa päästä työskentelemään osana johtoryhmää ja saada mahdollisuus kuulla ja oppia Bravidan toiminnasta eri näkökulmista, joiden pohjalta työskentelemme kohti yhteisiä tavoitteitamme”, Myllymäki päättää.

”Haluan toivottaa mitä parhainta onnea ja menestystä Hannalle uuteen tehtävään ja toivottaa hänet lämpimästi tervetulleeksi Bravidalle”, Bravida Finlandin toimitusjohtaja Marko Holopainen sanoo.

Lisätietoja:

Marko Holopainen