Markus Hämäläinen on nimitetty Bravida Finland Oy:n aluejohtajaksi

Bravidan Keski-Suomen ja Pirkanmaan uudeksi aluejohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Markus Hämäläinen.

Aluejohtajan tehtävässä Markus vastaa Keski-Suomen sekä Pirkanmaan alueen liiketoiminnasta ja sen kehittämisestä. Markus aloittaa työnsä aluejohtajana 4.1.2019.

Markus tulee Bravidalle Arelta ja hänellä on 20 vuoden kokemus alalta.

Keski-Suomen aluejohtaja Leo Tolvanen jatkaa sovitun ajan Senior Advisorina Markuksen apuna.

– Olemme iloisia saadessamme kokeneen ja tunnustetun alan ammattilaisen joukkoomme, sanoo Marko Holopainen, toimitusjohtaja, Bravida Finland Oy.

Lisätietoja antaa:

Marko Holopainen, toimitusjohtaja, Bravida Finland Oy. Puh: +358 400 458 158

Bravida on Pohjoismaiden johtava taloteknisten ratkaisujen kokonaistoimittaja, joka työllistää noin 11 000 ammattilaista. Bravida toimii yli 150 paikkakunnalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Bravida Finland työllistää noin 600 ammattilaista ja tarjoaa erikoispalveluita sekä kokonaisratkaisuja sähkö-, lämpö-, vesi-, viemäröinti, ilmanvaihto-, jäähdytys-, sprinkleri-, rakennus-, automaatio- ja turvallisuustekniikoissa ja ne kattavat talotekniikan koko elinkaaren suunnittelusta asennukseen, huoltoon ja ylläpitoon. www.bravida.fi