Miten Bravida toimii koronaviruksen liittyen

Hyvä ja turvallinen työmpäristö on meille erittäin tärkeää. Jokaisen Bravidalla työskentelevän tulisi tuntea olonsa turvalliseksi menessään töihin. Myös sinun asiakkaana tulisi tuntea olosi turvalliseksi asioidessasi meidän kanssa. Siksi haluamme sinun tietävän miten toimimme koronaviruksen suhteen.

Bravida suhtautuu tilanteeseen erittäin vakavasti ja päälinjanamme on noudattaa viranomaisten suosituksia ja varmistaa, että kaikki työntekijämme saavat lähettämämme tiedotteet. Lähetämme säännöllisiä tiedotteita koko henkilöstölle sisäisten kanaviemme kautta. Muutamme ohjeitamme tarvittaessa viranomaisten uusien ohjeiden ja päivitysten perusteella.

Kehotamme työntekijöitämme ja yhteistyökumppaneitamme noudattamaan terveysviranomaisen suosituksia, kiinnittämään huomiota koronaviruksen oireisiin ja olemaan erityisen varovaisia ​​käsihygienian suhteen. Jos tunnet olosi huonoksi, on hyvä pysyä kotona kunnes olet toipunut.

Bravidan toimii aktiivisesti tartuntariskin pienentämiseksi henkilöstömme, asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme keskuudessa. Meillä on selkeät toimintamallit eri tilanteisiin ja mahdollisiin tartuntatapauksiin.

Bravida seuraa tiiviisti tilanteen kehittymistä ja viranomaisten suosituksia