Audi valitsi Bridgestone Turanza T005:n uuteen Audi A7:ään

Uuden Audi A7 Sportbackin ostajat pääsevät valitsemaan Turanza T005 -renkaansa kattavasta 17–21 tuuman kokovalikoimasta. Audin uuden gran turismon tyylikkyys ja dynaaminen muotoilu heijastuvat Bridgestonen renkaan urheilullisessa ajotuntumassa, joka antaa kuljettajalle täydellisen hallinnan tunteen. Turanza T005 takaa tarkan ja tunnokkaan ohjauksen sekä erinomaisen pidon kaikissa olosuhteissa.

Bridgestone on myös minimoinut melun auton sisällä ja parantanut tuntuvasti matkustusmukavuutta käyttämällä B-Silent®-teknologiaansa 19-21 –tuumaisissa A7:n renkaissa. Renkaan sisäpintaan integroidun polyuretaanivaahtoelementin avonainen solurakenne vähentää suoraan ilman värähtelystä renkaan ilmatilaan aiheutuvaa resonanssia. Ratkaisu pienentää tavallisiin renkaisiin verrattuna merkittävästi matkustamon melutasoa mutta ei heikennä renkaiden suorituskykyä tai dynaamisia ominaisuuksia.

”Turanza T005 on osoitus Bridgestonen jatkuvasta innovoinnista renkaiden teknisten ratkaisujen ja turvallisuuden parantamiseksi. Turanza T005:llä kuljettajat voivat jatkaa matkaansa ja pysyä tilanteen herrana ajo-olosuhteista riippumatta. Olemme Audin luottokumppanina ylpeitä Bridgestone Turanza T005:n valinnasta uuteen Audi A7:ään”, toteaa Christophe de Valroger, VP Original Equipment Bridgestone EMEA.

Maailman johtava rengas- ja kumiyhtiö Bridgestone[1] on yksi autonvalmistaja Audin ensisijaisista kumppaneista. Bridgestone on pelkästään 12 viime kuukauden aikana asentanut renkaat noin 300 000 Audiin. Toimitusten kohteina on ollut 11 automallia, mm. A3, A8, Q2 ja Q7. Erityinen AO-merkintä takaa täydellisen yhteensopivuuden uuteen autoon ja on osoitus siitä, että Bridgestonen ja Audin insinöörit ovat kehittäneet renkaan yhteistyössä.

[1] Vuoden 2016 rengasmyynnin perusteella. Lähde: Tire Business 2017 – Global Tire Company Rankings.