BLACKSEVEN OY ALOITTAA BRIDGESTONEN MOOTTORIPYÖRÄN RENKAIDEN JAKELUN SUOMESSA 1.1.2017

Bridgestone Finland Oy ja BLACKSEVEN Oy ovat sopineet Bridgestone-merkkisten moottoripyörän renkaiden jakelusta Suomessa. Sopimus astuu voimaan 1.1.2017, minkä jälkeen BLACKSEVEN Oy toimittaa laadukkaita Bridgestone-tuotteita kaikille moottoripyörän renkaita myyville yrityksille. BLACKSEVEN Oy:llä on erittäin kattava valtakunnallinen jälleenmyyjäverkosto.

”Meillä on vahva luottamus BLACKSEVEN Oy:n henkilöstön pitkään kokemukseen moottoripyöräalan huippumerkkien valtakunnallisesta jakelusta. Laaja jälleenmyyjäverkosto vahvistaa entisestään Bridgestone-renkaiden markkina-asemaa Suomessa”, kommentoi tulevaa yhteistyötä Lasse Wirama, moottoripyörän renkaiden tuotepäällikkö, Bridgestone Finland Oy.

Harry Strömberg, Blackseven Oy: ’’On ilo alkaa yhteistyö maailman suurimman rengas- ja kumiyhtiön Bridgestonen kanssa, jonka laaja, käytännössä kaiken kattava mp-rengasvalikoima tekee BLACKSEVEN Oy:stä entistä mielenkiintoisemman yhteistyökumppanin jakeluketjumme kanssa’’.