Bridgestone Battlax Hypersport S22 ensiasennusrenkaaksi Kawasaki Ninja H2 SX:ään

• Battlax Hypersport S22 on valittu ensiasennusrenkaaksi kahteen Kawasakin vuosimallin 2022 moottoripyörään: Ninja H2 SX ja Ninja H2 SX SE.
  • Bridgestonen kärkiteknologioita edustava Battlax Hypersport S22 tarjoaa motoristeille urheilulliset ajo-ominaisuudet ja ylivoimaisen pidon sekä märällä että kuivalla alustalla.

Bridgestonen Battlax Hypersport S22 on valittu ensiasennusrenkaaksi Kawasaki Motors, Ltd:n (Kawasaki Motors) 23.11.2021 esiteltyihin täysin uusiin suorituskykyisiin vuosimallin 2022 sport tourer -pyöriin Kawasaki Ninja H2 SX ja Ninja H2 SX SE.

Molemmilla yrityksillä on pitkät perinteet tuotteiden yhteiskehityksestä, ja Bridgestone

on tarjonnut lisäarvoa jo monien Kawasaki Motorsin moottoripyörien varustukseen. Bridgestone tukee moottoriurheilua esimerkiksi toimittamalla Battlax-renkaita FIM[1] Endurance -maailmanmestaruussarjan (EWC) sekä MFJ[2] All Japan Road Race -mestaruussarjan kisoihin. Kilpailutoimintaan osallistuminen kirittää tehokkaasti Bridgestonen suorituskykyisimpien rengasmallien kehitystyötä. Ninja H2 SX -sarjan pyöriin toimitettavan Battlax Hypersport S22 -renkaan teknologiat perustuvat kilpakäytöstä saatuihin kokemuksiin. Uusinta sukupolvea edustava kulutuspinnan kumiseos ja rakenne yhdistävät huippupidon erinomaiseen nopeuskestoon ja optimaaliseen jäykkyyteen. Renkaan ajo-ominaisuudet ovat urheilulliset, ja pito on erinomainen kaikilla alustoilla, mikä antaa Ninja H2 SX -sarjan pyörille ylivoimaisen suorituskyvyn kaikissa olosuhteissa – niin kaupungin kaduilla ja valtateillä kuin mutkaisilla sivuteilläkin.

Ninja H2 SX -sarja tarjoaa tasokorotuksen räjähtävässä suorituskyvyssä sekä samalla ajomukavuutta pitkillekin taipaleille: siis todellinen matkamotoristin valinta. Täysin uudet 2022-vuosimallit on varustettu ARAS-avustimilla (Advanced Rider Assistance Systems) sekä useilla muillakin päivityksillä niin moottoriin kuin runkoon. Tuloksena on Kawasakin lippulaivamallin arvolle sopiva yhdistelmä näyttävää ulkonäköä ja täysverisen touring-pyörän käytettävyyttä.

Bridgestone-konsernin tavoitteena on edetä vuosien 2021–2023 keskipitkän [3]aikavälin toimintasuunnitelmansa avulla kohti vuoteen 2050 tähtäävää visiotaan tarjota yhteiskunnalle ja asiakkaille lisäarvoa kestävien ratkaisujen kautta. Konsernin ydinliiketoimintaa on renkaiden valmistus, ja sen keskiössä on kehittää Dan-Totsu-periaatteen (selkeä ja kiistaton johtaja) mukaisesti uraauurtavia, liikkuvuutta eteenpäin vieviä tuotteita. Kehittämällä erilaisten moottoripyörien suorituskyvyn ja parhaat puolet esiin tuovia renkaita Bridgestone-konserni on jatkossakin mukana luomassa turvallista moottoripyöräkulttuuria, ajonautintoa ja yhteiskunnan liikkuvuutta.

Eturengas

Takarengas

Kawasaki Ninja H2 SX SE[4]

120/70ZR17 M/C (58W)

190/55ZR17 M/C (75W)

Battlax Hypersport S22

[1] FIM = Fédération Internationale de Motocyclisme.

[2] MFJ = Motorcycle Federation of Japan.

[3] Bridgestonen keskipitkän aikavälin toimintasuunnitelma https://www.bridgestone.com/ir/library/strategy/index.html

[4] Ninja H2 SX SE:n kuva julkaistaan Kawasaki Motors, Ltd:n luvalla. Valokuvan

jäljentäminen ja käyttö ilman lupaa on kielletty.