Bridgestone Battlax Hypersport S22 ensiasennusrenkaaksi Yamaha MT-10:een

• Battlax Hypersport S22 on valittu ensiasennusrenkaaksi Yamahan MT-sarjan vuoden 2022 lippulaivamalliin Yamaha MT-10.
  • Bridgestonen kärkiteknologioita edustava Battlax Hypersport S22 tarjoaa motoristeille urheilulliset ajo-ominaisuudet ja erinomaisen pidon sekä märällä että kuivalla alustalla.

Bridgestonen Battlax Hypersport S22 on valittu Yamaha Motor Co. (Yamaha Motor), Ltd:n 10.11.2021 esitellyn vuosimallin 2022 MT-sarjan lippulaivamallin Yamaha MT-10 ensiasennusrenkaaksi.

Molemmilla yrityksillä on pitkät perinteet tuotteiden yhteiskehityksestä, ja Bridgestone on ylpeydellä tarjonnut lisäarvoa laajalti Yamaha Motorin eri moottoripyörien varustukseen. Bridgestone tukee moottoriurheilua esimerkiksi toimittamalla Battlax-renkaita FIM[1] Endurance -maailmanmestaruussarjan (EWC) sekä MFJ[2] All Japan Road Race -mestaruussarjan kisoihin. Kilpatoimintaan osallistuminen kirittää tehokkaasti Bridgestonen suorituskykyisimpien rengasmallien kehitystyötä. MT-10:een toimitettavan Battlax Hypersport S22 -renkaan teknologiat perustuvat kilpakäytöstä saatuihin kokemuksiin. Uusinta sukupolvea edustava kulutuspinnan kumiseos ja rakenne yhdistävät hyvän pidon erinomaiseen nopeuskestoon ja optimaaliseen jäykkyyteen, mikä takaa MT-10:lle upean ajokokemuksen kaikissa olosuhteissa – niin kaupungin kaduilla ja valtateillä kuin ratapäivinä.

Vuosimallin 2022 Yamaha MT-10 yhdistää sarjansa lippulaivamallin arvoisesti katupyörän maksimaalisen, herkästi reagoivan suorituskyvyn monipuoliseen ja miellyttävään toimivuuteen. Yamaha itse luonnehtiikin pyörää sanoilla ”The King of MT”.

Eturengas

Takarengas

Yamaha MT-10[3]

120/70ZR17 M/C (58W)

190/55ZR17 M/C (75W)

Battlax Hypersport S22

Bridgestone-konsernin tavoitteena on edetä vuosien 2021–2023 keskipitkän [4]aikavälin toimintasuunnitelmansa avulla kohti vuoteen 2050 tähtäävää visiotaan tarjota yhteiskunnalle ja asiakkaille lisäarvoa kestävien ratkaisujen kautta. Konsernin ydinliiketoimintaa on renkaiden valmistus, ja sen keskiössä on kehittää Dan-Totsu-periaatteen (selkeä ja kiistaton johtaja) mukaisesti uraauurtavia, ihmisten liikkuvuutta eteenpäin vieviä tuotteita. Bridgestone-konserni on jatkossakin mukana luomassa turvallista moottoripyöräkulttuuria, ajonautintoa ja yhteiskunnan liikkuvuutta kehittämällä erilaisten moottoripyörien suorituskyvyn ja parhaat puolet esiin tuovia renkaita.

[1] FIM = Fédération Internationale de Motocyclisme.

[2] MFJ = Motorcycle Federation of Japan.

[3] MT-10:n kuva julkaistaan Yamaha Motor Co., Ltd:n luvalla. Valokuvan

jäljentäminen ja käyttö ilman lupaa on kielletty

[4] Bridgestonen keskipitkän aikavälin toimintasuunnitelma https://www.bridgestone.com/ir/library/strategy/index.html