Bridgestone Frankfurtin autonäyttelyssä

Bridgestone osallistuu jälleen Saksassa Frankfurtin autonäyttelyyn (IAA Cars 2017) 12.–24. syyskuuta. Luvassa on merkittäviä julkistuksia ja näyttävä katselmus uusimmista innovaatioista.

Kutsumme yleisön Bridgestone Turanza T005 -renkaan ensiesittelyyn, kuulemaan yllättävistä innovaatioista ja tutustumaan uusimpiin premium-tuotteisiimme. Bridgestone kehottaa olympiakisojen virallisena yhteistyökumppanina kaikkia tavoittelemaan unelmiaan – ”Chase Your Dream, No Matter What”.

Lehdistöpäivät 12.–13. syyskuuta. Ammattilaispäivät 14.–15. syyskuuta.

Yleisöpäivät 16.–24. syyskuuta.

Bridgestone: Halli 8.0 – osasto D03

Ensiesittelyssä: Bridgestone TURANZA T005 -rengas

Bridgestonella on kunnia esitellä Frankfurtin 67. autonäyttelyssä uusi Euroopassa suunniteltu ja valmistettu rengas: Bridgestone Turanza T005.

Uutuus on suunniteltu vastaamaan eurooppalaisten kuljettajien toiveisiin tarkasta ohjattavuudesta haastavissa päivittäisissä ajotilanteissa ja etenkin sadekelillä. Bridgestonelle kuluttaja on kuningas, joten kaikki uudet tuotteet ja teknologiat kehitetään ehdottoman käyttäjälähtöisesti.

Lehdistötilaisuus 12.9: TURANZA T005 ja Bridgestone World Solar Challenge

Meillä on ilo kutsua median edustajat lehdistötilaisuuteen Bridgestonen messuosastolle 12. syyskuuta klo 12.00.Bridgestone EMEA:n toimitusjohtaja Paolo Ferrari kertoo tilaisuudessa, miksi Turanza T005 nostaa touring-renkaat uudelle tasolle.

Esillä on myös Bridgestone World Solar Challenge -kilpailu, jossa koetukselle joutuu mm. Bridgestonen Ecopia-renkaiden ologic-teknologia. Tilaisuudessa on mahdollisuus tutustua lähemmin yhteen kilpailun osallistujista: Saksassa Bochumin yliopistossa rakennettuun aurinkovoimalla käyvään autoon.

Bridgestonen mullistava ologic-teknologia parantaa olennaisesti ajoneuvon polttoainetaloutta tinkimättä kuitenkaan renkaan pito-ominaisuuksista. Isompi halkaisija vähentää renkaan vierintävastusta ja kapeampi pintakuvio pienentää ilmanvastusta, joten tuloksena ovat alhaisempi polttoaineen kulutus ja pienemmät hiilidioksidipäästöt.

Bridgestonen uusimmat renkaat ja teknologiat

Bridgestone esittelee autonäyttelyssä uusimmat innovaationsa, mm. polkupyörien ja henkilöautojen ”Air Free Concept” -renkaat, joissa ei ole lainkaan ilmatäyttöä, sekä valikoituja tuotteita nykyisestä Euroopan markkinoiden premium-valikoimasta: DriveGuard- ja DriveGuard Winter -renkaat, Dueler A/T 001 nelivetoautoihin, UHP Potenza S007 ja Potenza S001 RFT sekä Blizzak LM001 EVO -lamellikitkarengas.

Firestone-brändi herää eloon

Bridgestonen messuosaston jakaa toinenkin brändi: Firestone. Tämä rengasmaailman klassikko on nyt herätetty eloon Euroopassa ja nostettu uuteen kukoistukseen modernilla ja kilpailukykyisellä keskihinta-segmenttiin suunnatulla valikoimalla. Firestone pyrkii puhuttelemaan nuorekkaita kuljettajia, joiden rengasvalinnoissa painaa ennen muuta järkevä hinta-laatusuhde. Frankfurtissa esillä ovat Firestone Destination H/P-, Firestone Multiseason- ja Firestone Roadhawk -mallit.

Osastolla esitellään Firestone Music Tour ja halukkaat voivat kokeilla laulutaitojaan Firestone Car-aoke –autossa.