Bridgestone ja Suomen olympiajoukkue keräävät yhteistyössä varoja urheiluseuroille

Maailman suurin rengas- ja kumiyhtiö Bridgestone on yhdistänyt voimansa Suomen olympiajoukkueen kanssa tukeakseen suomalaisten urheiluharrastusta seurojen kautta ympäri maata.

Bridgestone Corporation on maailmanlaajuinen olympialaisten virallinen yhteistyökumppani. Varainkeruukampanja käynnistyy, kun PyeongChang 2018 -talviolympialaiset ovat päättyneet.

Kevään mittaan Bridgestone aloittaa jakelijaverkostonsa kanssa myyntikampanjan, jossa osa myytyjen renkaiden tuotosta lahjoitetaan suomalaisille urheiluseuroille.

”Tuntuu hyvältä tehdä tällainen kädenojennus suomalaisille urheiluseuroille, jotka tekevät valtavasti pyyteetöntä työtä tarjotessaan nuorille mahdollisuuden kehittävään ajanviettoon. Samalla seurat etsivät tulevaisuuden potentiaalisia tähtiä”, iloitsee Bridgestonen markkinointipäällikkö Auli Kähkönen.

Suomen olympiakomitean liiketoimintapäällikkö Ville Köngäs lisää: ”Kotimaisissa urheiluseuroissa niin valmentajat, ohjaajat kuin muutkin aktiivit tekevät arvokasta työtä. Arvostan Bridgestonen tukea suomalaiselle urheilulle ruohonjuuritasolla.”

Bridgestone on valmistellut korkean profiilin kumppanuutta talviolympialaisten kanssa ja suunnitelmat sponsoroinnista luotavan menestyksen maksimoimiseksi ovat jo pitkällä.

Yritys on jo julkaissut Eurosportin kanssa tehdyn sopimuksen, jolla Bridgestone on PyeongChangin kisojen ohjelmakumppani ja näkyy kaikilla Eurosportin alustoilla niin televisiossa, tilaussisällöissä, sosiaalisessa mediassa kuin muissa digitaalisissa palveluissa.

Kansainvälisen Olympiakomitean ja Bridgestonen kumppanuus jatkuu vuoteen 2024, eli sopimuskausi sisältää PyeongChangin talviolympialaisten lisäksi Tokion olympialaiset, Pekingin talviolympialaiset ja Pariisin olympialaiset.