Bridgestone näkyvästi esillä Intermat 2015 -messuilla

Bridgestone esitteli Pariisin kansainvälisillä rakennusalan suurmessuilla (INTERMAT) 20.–25.4.2015 uusimpia tuotteitaan ja järjestelmiään, jotka asemoivat yhtiön selkeästi alan johtavaksi ratkaisutoimittajaksi.

Paikalla oli myös asiantuntijoita esittelemässä Bridgestonen Total Tyre Care -konseptia, alan johtavaa ratkaisua, joka tuo yhteen renkaan loppukäyttäjän kokonaiskustannuksia merkittävästi alentavat premium-tuotteet, asiantuntijaneuvot sekä räätälöidyt järjestelmät, palvelut ja työkalut.

Bridgestonen Total Tyre Care: premium-ratkaisu off-the-road-renkaille Euroopassa

Bridgestonen kilpailuetu off-the-road-renkaissa (OTR) perustuu paitsi laajaan premium-tuotteiden valikoimaan myös Total Tyre Care -ohjelmaan. Renkaat ovat merkittävä investointi. Total Tyre Care -ohjelmassa yhdistetäänkin palvelut, työkalut ja teknologiat, joiden tarkoituksena on taata paras tuotto investoinnille ja pienentää loppukäyttäjien kustannuksia renkaiden koko käyttöiän ajan. Bridgestonen Intermat-osastolle saapuneet vieraat pääsivät toteamaan Bridgestonen Total Tyre Life- ja Total Tyre Systems -konseptien edut, joihin lukeutuvat mm. innovatiivinen rengaspaineiden etävalvontajärjestelmä. Bridgestonen Total Tyre Care -ohjelma tulee nyt ensimmäistä kertaa tarjolle off-the-road-renkaisiin Ranskassa.

Bridgestone: maailman suurimman vyörenkaan valmistaja

Bridgestonen 224 neliömetrin messuosaston kiistaton vetonaula oli valtava Bridgestone VRF -rengas kaivosautoihin. Rengas painaa noin viisi tonnia, ja se on asennettuna yli 4 metriä korkea ja lähes 1,5 metriä leveä.

Kattava premium-luokan off-the-road –renkaiden valikoima Bridgestonelta

Bridgestone on jo pitkään kuulunut maailman johtaviin premium-renkaiden testaajiin, suunnittelijoihin, tuotekehittäjiin ja valmistajiin. Pariisin Intermat-messuilla esitelty kattava OTR-renkaiden valikoima vahvistaa entisestään tätä asemaa. Kuormaajien VSDR-renkaat, maansiirtoajoneuvojen VLTS-renkaat, kaivosajoneuvojen VSNT-renkaat, teollisuusajoneuvojen VCHR-renkaat sekä tietenkin suurimpiin dumppereihin tarkoitetut VFR-renkaat muodostavat kattavan valikoiman, joka vastaa kunkin käyttökohteen, ajoneuvon ja maaston erikoishaasteita ja -vaatimuksia.

Bridgestonen Total Tyre Systems: aitoa tuottoa investoinnille

Auttaakseen loppukäyttäjiä saamaan parhaan mahdollisen hyödyn OTR-renkaissaan käytetyistä innovatiivisista teknologioista Bridgestone esitteli osastollaan myös uusimpia rengashallintajärjestelmiään. Bridgestonen rengashallintajärjestelmän ja mullistavan rengaspaineiden valvontajärjestelmän tavoitteena on parantaa OTR-renkaiden suorituskykyä ja käyttöikää, mikä pienentää renkaiden käyttöiän aikaisia kokonaiskustannuksia.