Bridgestone Partner: koko Euroopan kattava uusi jälleenmyyjien asiantuntijaverkosto

Bridgestonen koko Euroopan kattava rengasmyynnin Truck Point ‑palveluverkosto on täysin uudistunut Bridgestone Partner ‑verkoston myötä.

Muutos kertoo Bridgestonen premium-asemasta ja sitoutumisesta kuljetusyritysten tukemiseen tarjoamalla niille kokonaisvaltaista Total Tyre Care ‑palvelua niiden käyttökustannusten alentamiseksi. Yksi ohjelman kolmesta keskeisestä osasta ovat ensiluokkaiset Total Tyre Services -rengaspalvelut, joiden takana on Bridgestonen rengasasiantuntijoiden kanssa yhteistyötä tekevä pätevien ammattilaisten Bridgestone Partner -verkosto.

Bridgestonen uusi malli kiinnostaa jälleenmyyjiä, kuten Andy Christmas, Managing Director, Lodge Tyre Co, UK, selittää: ”Tiivis yhteistyö Bridgestonen kanssa tietää hyvää liiketoiminnallemme. Bridgestone on uhrannut paljon aikaa ja resursseja konsultointiin ja kumppanuuteen perustuvan suhteen rakentamiseen yhteisiin kuljetusyritysasiakkaisiimme, ja meistä on hienoa olla keskeinen osa sen palveluverkostoa virallisena Bridgestone Partnerina.”

Bridgestone Partner ‑palveluverkosto on kuljetusyrityksille tarjottavan Total Tyre Care ‑palvelun kulmakivi. Yhdistämällä kapasiteettinsa ja osaamisensa Bridgestone ja ammattitaitoiset Bridgestone Partner ‑jälleenmyyjät pystyvät tarjoamaan tarvittavat tuotteet ja palvelut kuljetusyritysten käyttökustannusten alentamiseksi.

Steven De Bock, Director Truck & Bus, Commercial Business Unit, Bridgestone Europe, kommentoi: ”Asiakkaiden vaatimukset muuttuvat jatkuvasti heidän pyrkiessään herkeämättä alentamaan rengaskustannuksiaan osana kokonaiskustannuksiaan. Vastaamme haasteeseen Bridgestonen Total Tyre Care ‑strategian mukaisella palveluverkostolla.”

”Bridgestone-brändin laatu ja imago ovat yksi vahvimpia valttejamme. Siksi meistä tuntui loogiselta tuoda uudistettu Truck Point ‑verkostomme yhteisen, loppukäyttäjiemme välittömästi tunnistaman palvelukonseptin alle.”

Bridgestone on viime aikoina investoinut voimakkaasti konsultointiin perustuvan mallin kehittämiseen suhteissaan kuljetusyrityksiin. Yritys ei tyydy pelkästään toimittamaan uusia renkaita kilpailukykyiseen hintaan, vaan se tarjoaa kokonaisvaltaista rengasasiantuntemusta ja -palveluja, jotka alentavat kustannuksia renkaan koko elinkaaren ajan. Vaikka renkaiden osuus kuljetusyritysten käyttökustannuksista onkin pieni (2-4%), renkaat voivat vaikuttaa tuntuvasti muihin merkittäviin kulueriin esimerkiksi vähentämällä polttoaineen kulutusta ja lyhentämällä ajoneuvojen seisonta-aikoja.

Uusi Bridgestone Partner ‑verkosto, jonka laatua arvioidaan laajalti puolueettomasti, ottaa nyt keskeisen roolin Total Tyre Care ‑palvelupaketin tarjoamisessa. Oman vahvan lisänsä kokonaisuuteen tuo Bandag – Euroopan laajuinen paikallisten pinnoittajien verkosto, joka toimittaa pinnoitukset ennätysajassa.

Yrityksestä

Bridgestone Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa Bridgestone Europe NV/SA, jonka päätoimipiste on Belgiassa, on Tokiossa pääkonttoriaan pitävän ja maailman suurimman rengas- ja kumiyhtiön Bridgestone Corporationin kokonaan omistama tytäryhtiö. Sillä on toimintoja 38 Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan maassa, joissa sillä on yhteensä yli 18 300 työntekijää. Yrityksellä on alueella 15 rengastehdasta ja muuta renkaisiin liittyvää tuotantolaitosta, iso tutkimus- ja tuotekehityskeskus sekä testiratoja. Euroopassa, Lähi-idässä ja Afrikassa valmistettuja Bridgestonen premium-renkaita myydään ympäri maailman.Lisätietoa Bridgestonen Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan toiminnoista osoitteissa www.bridgestone.eu ja www.bridgestonenewsroom.eu sekä Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa, YouTubessa ja LinkedIn:ssa.Bridgestone Europe NV/SA, Suomen sivuliike vastaa Bridgestone-, Firestone-, Dayton- ja Seiberling-merkkisten renkaiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa. Toimitilamme sijaitsevat Helsingissä. www.bridgestone.fi