Bridgestone suosittelee: Webfleet mobility conference 2022

Tänä vuonna 26. huhtikuuta Webfleet Mobility Conference järjestetään jälleen digitaalisena tapahtumana ja se tarjoaa kattavan katsauksen kaluston hallintaan ja tulevaisuuden liikkuvuuteen. Pääpaino on sähköisessä liikkuvuudessa, verkkoon kytkettyjen kuorma-autojen innovaatioissa sekä uraauurtavissa liikkuvuusratkaisuissa ja kumppanuuksissa. Oivallusten, keskustelujen ja haastattelujen avulla osallistujat oppivat lisää parhaista käytännöistä, ensikäden kokemuksista ja huomisen kestävän kaluston nykyisistä trendeistä.

Rekisteröidy tästä Webfleet Mobility Conference 2022 -konferenssiin.

Bridgestone Euroopassa, Venäjällä, Lähi-idässä, Intiassa ja Afrikassa (EMIA)

Bridgestone EMIA on Bridgestone Corporationin alueellinen strateginen liiketoimintayksikkö. Bridgestone Corporation on maailman johtava renkaiden ja muiden kumituotteiden valmistaja, joka tarjoaa asiantuntemukseen perustuvia ratkaisuja turvalliseen ja vastuulliseen liikkuvuuteen. Zaventemissa (Belgiassa) pääkonttoriaan pitävällä Bridgestone EMIA:lla on yli 20 000 työntekijää ja toimintaa 40 maassa eri puolilla aluetta. Bridgestone tarjoaa monipuolisen valikoiman innovatiivisiin teknologioihin perustuvia premiumluokan renkaita ja edistyksellisiä ratkaisuja, jotka parantavat ihmisten liikkumista, elämää, työtä ja vapaa-aikaa.

Lisätietoa Bridgestonen EMIAsta osoitteissa www.bridgestone.eu ja www.bridgestonenewsroom.eu sekä Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa,  YouTubessa ja LinkedIn:ssa.

Bridgestone Europe NV/SA, Suomen sivuliike vastaa Bridgestone-, Firestone- ja Dayton-merkkisten renkaiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa. Toimitilamme sijaitsevat Helsingissä. www.bridgestone.fi