Firestonen uusi PERFORMER EXTRA kestää 20 % pidempään

• Suosittuihin Firestone PERFORMER 85- ja 70 -renkaisiin pohjautuvan uuden Firestone PERFORMER EXTRAn kestoikä on 20 prosenttia pidempi.1
  • Pidempi käyttöikä vähentää renkaan ympäristöjalanjälkeä sekä pitkän aikavälin käyttökustannuksia ja parantaa liiketoiminnan tehokkuutta.
  • Firestone PERFORMER EXTRAsta lanseerataan Euroopan markkinoilla 43 kokoa vaiheittain heinäkuusta 2020 lähtien.

Firestone on yhdistetty maatalousrenkaiden markkinoilla lujuuteen ja luotettavuuteen jo yli sadan vuoden ajan. PERFORMER EXTRA -renkaallaan yhtiö on saavuttanut jälleen uuden merkkipaalun matkallaan, jonka tavoitteena on tarjota maanviljelijöille erittäin suorituskykyisiä ja laadukkaita tuotteita.

Suosittuihin Firestone PERFORMER 85- ja 70 -renkaisiin pohjautuvan PERFORMER EXTRAn 20 prosenttia edeltäjiään pidemmän kestoiän salaisuus on kumiseos, jonka kulumiskestävyyttä on parannettu.1 Pidempi käyttöikä auttaa pienentämään renkaan ympäristöjalanjälkeä sekä pitkän aikavälin käyttökustannuksia ja parantaa liiketoiminnan tehokkuutta.

Firestone PERFORMER EXTRAa ei kuitenkaan suunniteltu vain kestämään pidempään. Renkaan ripojen kaksoiskulma takaa erinomaisen pidon, ja vaihtoehtoinen extra load ‑kantavuusluokitus sallii useita kilpailevia tuotteita suuremman kuormakapasiteetin. Edeltäjärenkaiden tapaan yksi Firestone PERFORMER EXTRAn suunnittelutyön painopisteistä on ollut luotettavuus. Renkaassa on erinomaisen pidon ja paremman polttoainetehokkuuden tarjoava itsepuhdistuva pintakuvio, ja joustava runkorakenne vähentää maaperän tiivistymistä ja parantaa ajettavuutta ja ajomukavuutta tiellä.

Firestone PERFORMER EXTRAsta lanseerataan Euroopan markkinoilla 43 kokoa 20 tuumasta 42 tuumaan. Renkaat tuodaan markkinoille vaiheittain heinäkuusta 2020 lähtien. Rengas on kehitetty Bridgestonen tutkimus- ja kehityskeskuksessa Italiassa, ja sitä valmistetaan Bridgestonen tehtaalla Puente San Miguelissa Espanjassa. PERFORMER- ja PERFORMER EXTRA ‑renkaiden kokovalikoima on identtinen, joten renkaat ovat keskenään täysin vaihtokelpoisia. Firestone PERFORMER 85:n ja 70:n tapaan PERFORMEN EXTRA sopii useimpiin maataloudessa käytettyihin traktoreihin.”Maatalousyrittäjien tukeminen on ollut Firestonen toiminnan ytimessä yrityksen perustamisesta lähtien – syntyihän Harvey Firestone itsekin maatilalla”, toteaa Bridgestone EMIAn maatalousrenkaiden myyntijohtaja Mark Sanders. ”Siksi olemme yhä sitoutuneet tarjoamaan maatalousyrittäjien tarpeisiin vahvoja ja luotettavia tuotteita. Suositun PERFORMER-valikoiman uusin tulokas Firestone PERFORMER EXTRA tarjoaa kaikkien edeltäjärenkaiden etujen lisäksi nyt myös tuntuvasti pidemmän käyttöiän. 20 prosentin1 ero Firestone PERFORMER EXTRAn eduksi on valtava. Se todellakin auttaa pienentämään kustannuksia sekä tehostamaan toimintaa ja parantamaan vastuullisuutta.”

Firestone

Firestonen vahvojen ja luotettavien renkaiden taustalla on yli sadan vuoden kokemus. Ikoninen brändi tunnetaan myös musiikkiperinteistään. Ne ovat voimissaan vielä tänäkin päivänä Firestone Live -tapahtumissa, jotka tuovat muusikot ja musiikkia rakastavat yhteen. Firestone siirtyi maailman suurimman renkaiden ja muiden kumituotteiden valmistajan Bridgestone Corporationin omistukseen vuonna 1988.

Bridgestone Euroopassa, Lähi-idässä, Intiassa ja Afrikassa (EMIA)

Vastaamme Bridgestonen liiketoiminnoista Euroopassa, Venäjällä, Lähi-idässä, Intiassa ja Afrikassa. Olemme jo lähes 90 vuoden ajan luoneet edellytyksiä ihmisten ja tavaran luotettavalle liikkumiselle määränpäähänsä mahdollisimman mukavasti ja keskeytyksettä. Nykypäivän nopeasti muuttuvassa maailmassa kehitämme ratkaisuja asiakkaiden todellisiin ongelmiin. Siksi Bridgestone EMIA on nopeasti muuttumassa premium-renkaiden valmistajasta liikkuvuusratkaisujen johtavaksi tarjoajaksi. Kehitämme innovatiivisia tuotteita ja ratkaisuja alan edistyksellisimpiin kuuluvien tehtaiden, maailmanluokan teknologian ja haluttujen kumppanuuksien tukemana. Jatkamme muutostamme tavoitteenamme muovata liikkuvuuden tulevaisuutta.

Lisätietoa Bridgestonen EMIAsta osoitteissa www.bridgestone.eu ja www.bridgestonenewsroom.eu sekä Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa, YouTubessa ja LinkedIn:ssa.

Bridgestone Europe NV/SA, Suomen sivuliike vastaa Bridgestone-, Firestone-, Dayton- ja Seiberling-merkkisten renkaiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa. Toimitilamme sijaitsevat Helsingissä. www.bridgestone.fi