Ulrik Uhrenholt on Bridgestone Suomen ja Tanskan uusi maajohtaja

Ulrik Uhrenholt on työskennellyt Bridgestonen palveluksessa vuodesta 2013, ensin talousjohtajana ja myöhemmin tiimijohtajana Bridgestone Suomessa ja Tanskassa.

Viimeiset kuusi kuukautta hän on toiminut väliaikaisena maajohtajana ja on nyt nimitetty Bridgestonen Suomen ja Tanskan uudeksi maajohtajaksi.

”Ulrik Uhrenholtin nimitys Tanskan ja Suomen vastuulliseksi maajohtajaksi on looginen seuraava askel hänen urallaan Bridgestonella”, sanoo Bridgestone Central Europen toimitusjohtaja Christian Mühlhäuser ja jatkaa: ”Ulrik Uhrenholtilla on syvällinen tuntemus Pohjoismaiden rengasmarkkinoista ja yhdessä vahvan tiimin kanssa hän ohjaa Bridgestonen toimintaa - ja laajentaa sitä edelleen - kahdella tärkeällä markkina-alueella, Suomessa ja Tanskassa.”

Bridgestone Euroopassa, Venäjällä, Lähi-idässä, Intiassa ja Afrikassa (EMIA):

Bridgestone EMIA on Bridgestone Corporationin alueellinen strateginen liiketoimintayksikkö. Bridgestone Corporation on maailman johtava rengasvalmistaja ja vastuullisten liikkuvuusratkaisujen toimittaja. Zaventemissa (Belgiassa) pääkonttoriaan pitävällä Bridgestone EMIAlla on yli 20 000 työntekijää ja toimintaa 40 maassa eri puolilla aluetta.

Bridgestone tarjoaa laajan valikoiman premium-renkaita, rengasteknologioita ja edistyksellisiä liikkuvuusratkaisuja. Yhtiön visio on tarjota yhteiskunnalle ja asiakkaille lisäarvoa kestävien ratkaisujen kautta. Bridgestone E8 -sitoumus koostuu kahdeksasta arvosta – Energy, Ecology, Efficiency, Extension, Economy, Emotion, Ease ja Empowerment – jotka ohjaavat Bridgestonen strategisia painopisteitä, päätöksentekoa, kulttuurin kehitystä ja yritysvastuutyötä siten, että visio saavutetaan.

Bridgestone Europe NV/SA, Suomen sivuliike vastaa Bridgestone-, Firestone- ja Dayton-merkkisten renkaiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa. Toimitilamme sijaitsevat Helsingissä. www.bridgestone.fi