Toms Andersons on British Airwaysin uusi kaupallinen johtaja Suomessa

British Airways on nimittänyt Toms Andersonsin (34) kaupalliseksi johtajaksi Suomen markkina-alueelle. Andersonsin päätoimipaikka on Riikassa ja hänen vastuualueellaan ovat myös Viron, Latvian ja Liettuan myynti.

Andersons on toiminut British Airwaysin palveluksessa vuodesta 1997, ja työskennellyt eri lentoyhtiöille jo vuodesta 1993. Hän vastasi BA:n esittelemisestä Baltian markkinoille ja organisaation pystyttämisestä sinne heti, kun se oli mahdollista. British Airwaysin toimintaa Suomessa koskevien näkemysten kertomisessa Andersons on toimittajan näkökulmasta paras vastaaja. Tieto- ja materiaalipyyntöjen yhteyshenkilönä on edelleen Maija Hakala AC-tiedotus Oy:stä. Lisätietoja: Toms Andersons, Commercial Manager, gsm +371 923 6204, toms.1.andersons@britishairways.com Lähettäjä: Maija Hakala, viestintäkonsultti, 09-6962 8125, fax. 680 2713, gsm 050-33 828 73, maija.hakala@actiedotus.fi www.ba.com British Airways on perustettu vuonna 1919 ja se kuuluu maailman johtaviin lentoyhtiöihin. Se on kuljettanut enemmän ihmisiä paikasta toiseen kuin yksikään muu lentoyhtiö maailmassa. Tällä hetkellä British Airways lentää 158 kohteeseen 74 eri maassa. Yhtiön kilpailuvaltteja ovat muun muassa korkeatasoinen palvelu, laaja reittiverkosto sekä matkustusmukavuus, jonka kehittämisessä yhtiö on pioneeri alallaan.