Alfa Lavalilta uusi kalvoventtiili

Maailman johtaviin yrityksiin lämpö-, erotus- ja virtaustekniikan alalla lukeutuva Alfa Laval esittelee uuden sukupolven kalvoventtiilin Premiumin. Kalvoventtiilit parantavat hygieenisyyttä, turvallisuutta sekä tehokkuutta.

Alfa Lavalilla on jo entuudestaan laaja hygieenisten laitteiden venttiilitarjooma, mitä tuoteuutuus täydentää.

Uudentyyppinen kalvoventtiili sopii erinomaisesti steriileihin ja hygieenisiin, korkean vaatimustason prosesseihin. Perinteisiin kalvoventtiileihin verrattuna nyt markkinoille tuotava venttiili kaksinkertaistaa sekä potentiaalisen virtausvolyymin että matalamman paineenmuutoksen. Venttiilin asennus on yksinkertaista.

Innovatiivisen suunnittelunsa ansiosta uusi Premium-kalvoventtiili on helppo asentaa ja huoltaa. Se myös alentaa energiakulutusta ja virtauksen säätely on tasaisempaa.

Sarja hyödyntää täysin uudenlaista kiristysmekanismia, joka varmistaa tasaisen paineen ja oikean kiinnityksen. Paineen tasaus tekee laitteiston käytöstä turvallisempaa ja varmistaa pidemmän käyttöiän.

Venttiilien hygieenisyys on myös ylivoimainen. Tuotteen sisäosat ovat täysin sileitä ja kaarevia, mikä varmistaa venttiilin täydellisen puhdistumisen. Myös ulkopuoli on suunniteltu helposti puhtaanapidettäväksi: pinnalla ei ole mitään osia, joihin mekaaniset epäpuhtaudet tarttuisivat.

Lisätietoja virtausmäärän optimoinnista:

Lisätietoja kulujen vähentämisestä:

Lisätietoja käytön ja huollon helppoudesta:

Lisätietoja ylivoimaisesta hygieenisyydestä:

Lisätietoja automaatiosta:

Lisätietoja koko sarjasta:

Kuvia:

www.alfalaval.com/press

Taru Nikulainen, viestintäkonsultti, Brunnen Communications Oy

puh. 050 3257 347, taru.nikulainen@brunnen.fi

Teija Lahti, tiedottaja, Alfa Laval Nordic Oy

puh. 09 804 04 624, teija.lahti@alfalaval.com

Thinkflow on Alfa Lavalin hygieenisten tuotteiden valtuutettu jälleenmyyjä Suomessa.

Thinkflow Oy

Email: thinkflow@thinkflow.fi

www.thinkflow.fi

Alfa Laval kuuluu maailman johtaviin yrityksiin lämpö-, erotus- ja virtaustekniikassa. Alfa Lavalin asiakkaiden prosesseja tehostavia laitteita, järjestelmiä ja palveluja käytetään tuotteiden lämmittämiseen, jäähdyttämiseen, erottamiseen ja kuljettamiseen. Asiakkaat edustavat valmistavaa teollisuutta ja toimivat mm. elintarvikkeiden ja juomien, kemikaalien, lääkkeiden, tärkkelyksen, sokerin ja etanolin aloilla. Alfa Lavalin ratkaisuja käytetään myös mm. voimalaitoksissa sekä telakka- ja konepajateollisuudessa, kaivosteollisuudessa, lietteen ja jätevesien käsittelyssä, ilmastointiratkaisuissa sekä jäähdytysjärjestelmissä.

Alfa Laval Nordic on Alfa Lavalin tuotteita, järjestelmiä ja palveluita pohjoismaisilla markkinoilla myyvä yhtiö.

Alfa Lavalilla on toimintaa eri puolilla maailmaa lähes 100 maassa. Yrityksen liikevaihto oli vuonna 2011 noin 3,2 miljardia euroa ja henkilöstöä yhtiössä työskentelee 16 000. Alfa Lavalin osake noteerataan OMX:ssä pohjoismaiden suurten yritysten ryhmässä (OMX Nordic Large Cap).

www.alfalaval.com