Chilit Oy:ltä ensimmäinen vuositulos 2010: tulos tavoitteiden mukainen

Uusiin teknologioihin ja konsultoiviin tietotekniikkapalveluihin keskittyvä Chilit Oy teki tavoitteiden mukaisen tuloksen vuonna 2010. Liikevaihto asettui noin 8,1 miljoonaan euroon, ja liikevoitto oli runsaat 100 000 euroa.

Chilit Oy aloitti toimintansa tammikuussa 2010, joten tilikaudelle ei ole vertailulukuja.

"Saavutimme kutakuinkin ne tavoitteet, jotka asetettiin yritystä perustettaessa. Ensimmäisen vuoden tulos oli myös selkeästi positiivinen, mitä voimme pitää varsin onnistuneena alalle tulleelta, uudelta toimijalta. Näkymämme ja mahdollisuutemme ovat parantuneet viime vuodesta, joten olemmekin asettaneet yli 50 %:n kasvun tämän vuoden tavoitteeksi”, Chilit Oy:n toimitusjohtaja Peter Rapp sanoo.

Toimitusjohtaja Rappin mukaan markkinoilla kysytään juuri nyt osaavaa kumppania, joka pystyy viemään läpi teknologiaprojektit suunnitelman mukaisesti ja luvatussa aikataulussa.

”Kehitämme edelleen palveluitamme ja vahvistamme teknologiaosaamistamme rekrytoimalla lisää asiantuntijoita.”

Chilit laajensi Turkuun sekä vahvisti kumppanuuttaan Microsoftin kanssa

Viime vuoden aikana Chilit laajensi toimintaansa Turkuun perustamalla sinne toimipisteen. Turussa työskentelee yhdeksän osaajaa.

Toisena merkittävänä tilikauden tapahtumana oli kesällä 2010 Microsoftin kanssa solmittu Microsoft ESA & LAR -myyntisopimus. Chilit Oy oli ensimmäinen suomalainen toimija seitsemään vuoteen, joka sai ESA & LAR -myyntivaltuutuksen.

Syksyllä 2010 Chilitistä tuli Pohjoismaiden ensimmäinen Microsoft Gold Desktop Certified Partner uudistuneessa kumppaniohjelmassa. Tämä tarkoittaa entistä korkeampaa vaatimustasoa sekä osaamisessa että resursoinnissa.

toimitusjohtaja Peter Rapp, Chilit Oy, puh. 050 353 6352, peter.rapp@chilit.fi

www.chilit.fi

Chilit Oy tuo uudenlaista maustetta IT-alaan jatkuvalla palveluasenteellaan ja todennetulla osaamisellaan. Chilit Oy toimii Helsingissä ja Turussa yhteensä 30 pippurisen IT-alan asiantuntijan voimin.