FELIX ABBAN KEVÄÄN MAITOKAAPPIUUTUUDET

Jacky Duetto – Kerroksittain hyvää

Uusi Jacky Duetto -tuoteperhe saapuu kauppoihin toukokuussa. Sarjaan kuuluu ihania kerrosvanukkaita ja hedelmäisiä kerrosjogurtteja, joissa yhdistyvät tutut maut uudella tavalla:

- Jacky Duetto -vanukkaissa on täyteläistä vanukasta päällä ja maukasta suklaakastiketta pohjalla. Uudenlainen vanukkaan ja kastikkeen yhdistelmä tekee syöntikokemuksesta hauskan. Makuina Maitosuklaavanukas & Suklaakastike ja Vaniljavalkosuklaavanukas & Suklaakastike.
- Jacky Duetto -jogurteissa on pehmeän vaniljaista jogurttia päällä ja runsaan hedelmäistä hilloa pohjalla. Jogurteissa on korkea marja/hedelmä-pitoisuus: 10 %. Makua voi itse säädellä ottamalla hilloa juuri haluamansa määrän joka lusikalliseen. Sarjaan kuuluu kaksi raikkaan hedelmäistä makua: Vadelma-Mansikka ja Persikka-Banaani.

Jacky Duetto -tuotteet valmistetaan Suomessa ja ne ovat säilöntäaineettomia. Ne sopivat koko perheen välipalaksi, jälkiruoaksi tai silloin, kun tekee mieli jotain hyvää. Jacky Duetot on pakattu käteviin 2x110 g monipakkauksiin.

Risifrutti-uutuuksia

Risifrutti on täyttävä ja energiaa antava koko perheen välipala riisistä, maidosta ja hedelmistä. Välipalaherkku on houkuttanut ja koukuttanut suomalaisia jo vuodesta 1997. Risifrutti sarja vahvistuu toukokuussa kahdella uutuudella:

- Risifrutti Päärynäunelmassa yhdistyvät muista Risifruteista tuttu vaniljariisi nyt raikkaan päärynähillon kanssa. Hillossa olevat pienet päärynänpalat antavat mukavaa suutuntumaa. Risifrutti Päärynäunelma tuo herkullista vaihtelua riisivälipaloihin. Tuote on pakattu 175 g pikariin.

- Uusi Risifrutti XL tarjoaa suosikkivälipalan nyt sellaisessa koossa, josta riittää todella isoon nälkään. Vadelmanmakuinen uutuus on pakattu 225 g pikariin, jossa noin 30 % enemmän syötävää kuin tavallisessa Risifrutissa. Risifrutti XL Vadelmassa on sama, maukas resepti kuin tavallisessa Risifrutti Vadelmassa.

Lisätietoja ja tuotekuvia: Tuoteryhmäpäällikkö Mari Johtela, Felix Abba Oy Ab

Felix Abba Oy on maamme johtavia elintarvikeyrityksiä, jonka tunnetuimmat tuotemerkit ovat Felix, Grandiosa, Ekströms, Jacky ja Abba. Luomme ruokailoa kuluttajille tarjoamalla tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita. Vastuullisena yrityksenä valvomme tuotteidemme valmistusta raaka-aineista lähtien. Felix Abba Oy:n liikevaihto on noin 87,4 milj. euroa ja yritys työllistää 165 henkilöä (2010). Felix Abba Oy on osa norjalaista Orkla-konsernia.