Proact palkittiin innovatiivisuudestaan

Euroopan suurin tallennukseen ja arkistointiin keskittynyt Proact-konserni on saanut innovatiivisimman palveluntarjoaja -tunnustuksen (’NetApp Service Provider Innovation Award’) kumppaniltaan NetAppilta.

Tunnustus kattaa Proactin sitkeän ja asiakkaan kilpailukykyä mitattavasti vahvistavan palvelutarjonnan EMEA-alueella. Proact on NetAppin mukaan osoittautunut ensiluokkaiseksi tallennusintegraattoriksi ja pilvipalveluiden tarjoajaksi.

”Proactin toimittama uusi Data Protection -ratkaisu sekä pilvipalvelu yhteistyössä NetAppin Agile Data Infrastructure -palvelun kanssa ovat erinomaisia esimerkkejä NetAppin tuotetarjooman innovatiivisesta käytöstä. Toinen esimerkki on Proactin Probox-palvelu, jossa tiedostoja jaetaan täysin tietoturvallisesti käyttäjien kesken”, SVP Julie Parrish NetAppilta sanoo.

”Olemme investoineet palveluiden kehittämiseen ja siksi NetAppin tunnustus on meille merkittävä kannustus. Innovointi on sidottu tiukasti meidän tapaamme työskennellä. NetAppin tuotevalikoima on vahva ja auttaa meitä monissa keskeisissä haasteissa, joita asiakkaillamme on tallennuksen ja varmistuksen kanssa”, kertoo Olof Sand, Proact IT Groupin konsernijohtaja.

toimitusjohtaja Mika Nyholm, Proact Finland Oy, puh. 040 180 3882, mika.nyholm@proact.fi

konsernijohta Olof Sand, Proact IT Group, puh: +46 733 56 66 82, olof.sand@proact.eu

Proact IT Group AB on isojen tallennuskeskeisten ratkaisujen kokonaistoimittaja. Euroopan suurimpana riippumattomana tallennusintegraattorina edustamme alan johtavia valmistajia. Toimitamme kokonaispalveluja kriittisen tiedon tallennustarpeisiin. Palveluun sisältyy laite- ja ohjelmistotoimitusten lisäksi asennus-, käyttöönotto-, integrointi-, koulutus- ja operointipalvelut. Suomen tytäryhtiöllä Proact Finlandilla työskentelee 60 henkilöä.

Proact IT Group AB -konsernin osake noteerataan NASDAQ OMX:n pohjoismaisessa pörssissä. Konsernin palveluksessa on 625 työntekijää ja se toimii Pohjoismaiden lisäksi Baltiassa, Tšekeissä, Slovakiassa, Alankomaissa, Belgiassa, Espanjassa ja Iso-Britanniassa.

www.proact.fi ja www.proact.eu