Proact voitti EMC Isilon kumppanuuspalkinnon 2012

Euroopan suurin, riippumaton tallennusintegraattori ja pilvi-infran toteuttaja Proact on voittanut ’EMC Isilon vuoden paras yhteistyökumppani 2012’ -palkinnon EMC:n vuoden päätapahtumassa EMC Worldissa Las Vegasissa (’Isilon EMEA Best Partner of the Year’).

”Olemme hyvin ylpeitä vuoden yhteistyökumppanitunnustuksesta. Proactin tavoitteena on kasvaa juuri tällä osa-alueella, joten tunnustus tulee meille mieleiseen hetkeen. EMC Isilon on skaalautuva tallennusalusta, joka on osoittanut kilpailukykynsä monilla markkina-alueillamme. Tarkoituksena on nyt viedä tätä osaamista myös muille Proactin markkinoille”, Proactin konsernijohtaja Olof Sand kertoo.

EMC Isilon -alustassa on EMC Isilon OneFS® -käyttöjärjestelmä, jonka avulla dataa pystytään tallentamaan ja hallinnoimaan varmasti ja tehokkaasti.

“Proact on osoittanut kykynsä Isilon-alustan määrätietoisessa hyödyntämisessä EMEA-alueen asiakasympäristössä. Proact on meille tärkeä kumppani, jonka kanssa keskitymme asiakkaan pilvi-infrastruktuurin toteuttamiseen”, EMC:n Philippe Fosse, Vice President of Channel Sales in EMEA, sanoo.

toimitusjohtaja Osmo Laita, Proact Finland Oy, puh. 040 774 0460, osmo.laita@proact.fi

Proact IT Group AB on isojen tallennuskeskeisten ratkaisujen kokonaistoimittaja. Euroopan suurimpana riippumattomana tallennusintegraattorina edustamme alan johtavia valmistajia. Toimitamme kokonaispalveluja kriittisen tiedon tallennustarpeisiin. Palveluun sisältyy laite- ja ohjelmistotoimitusten lisäksi asennus-, käyttöönotto-, integrointi-, koulutus- ja operointipalvelut. Suomen tytäryhtiöllä Proact Finlandilla työskentelee 60 henkilöä.

Proact IT Group AB -konsernin osake noteerataan NASDAQ OMX:n pohjoismaisessa pörssissä. Konsernin palveluksessa on 625 työntekijää ja se toimii Pohjoismaiden lisäksi Baltiassa, Tšekeissä, Slovakiassa, Alankomaissa, Belgiassa, Espanjassa ja Iso-Britanniassa.

www.proact.fi ja www.proact.eu