Sähkötalon uusi toimitusjohtaja avaa uudet ovet vuoden alussa

Järvenpääläinen vaativiin sähköurakoihin sekä korkealuokkaiseen valaisin- ja sähkötarvikemyyntiin erikoistunut Sähkötalo-Asennus Oy on saanut uuden toimitusjohtajan. Entisen toimitusjohtajan Jorma Raejärven siirtyessä eläkkeelle puikkoihin astuu Raejärven nuorempi sukupolvi.

”Sähkötalo on investoinut rohkeasti Järvenpäässä. Avaamme uuden toimitilamme vuoden alussa. On hienoa olla mukana toteuttamassa joustavaa ja näkemyksellistä sukupolvenvaihdosta”, tuore toimitusjohtaja Tuomas Raejärvi kertoo.

Sähköinsinööri Tuomas Raejärvi nimitettiin Sähkötalon toimitusjohtajaksi historiallisella hetkellä klo 11.11. 11.11.2011.
”Kun muut solmivat parkkihalleissa ja kirkoissa parisuhteita noilla minuuteilla, astuin minä isäni lämmittämiin saappaisiin. Tästä on hyvä katsoa eteenpäin”, Raejärvi sanailee.
”Tunnen Sähkötalon kuin omat taskuni, sillä olen aloittanut palveluksessa siivojana jo vuonna 1994. Palvelumme ovat toisaalta muuttuneet paljon ja toisaalta säilyneet samoina. Uudistuvat tekniikat haastavat meitä kehittämään toimintatapojamme jatkuvasti, mutta asiakaspalvelussa on samat säännöt kuin aikaisemminkin. Kestävät asiakassuhteet ovat toimintamme perusta edelleen ja niitä rakennammekin tarkoin korvin kuunnellen”, Raejärvi pohtii.

Sähkötalolla on pitkä palveluhistoria Järvenpäässä. Raejärvikin on Sähkötalon yrittäjä jo kolmannessa polvessa.
”Toimimme entisessä kiinteistössämme 22 vuotta. Nyt sukupolven vaihtuessa yrityksen johdossa, vaihdamme myös seiniä. Uusi toimitilamme valmistuu lähiviikkoina Järvenpään Peltolassa. Avajaisia vietetään heti vuoden vaihteen jälkeen.”

Sähkötalo palvelee jatkossakin asiakkaitaan suurissa sähköurakoissa ja kuluttajarajapinnassa asennuksen ja vähittäismyynnin puolella.

Lisätietoja:toimitusjohtaja Tuomas Raejärvi, 040 055 8888, tuomas@sahkotalo.fi

Sähkötalo-Asennus Oy on vaativiin sähköurakoihin, suunnitteluihin sekä korkealuokkaiseen valaisin- ja sähkötarvikemyyntiin erikoistunut järvenpääläinen yritys. Sähkötalo on tarjonnut arvostettua ammattitaitoaan ja perusteellista palveluaan vuodesta 1969 alkaen. Sähkötalo työllistää n. 30 henkilöä.

www.sahkotalo.fi