Säilöntäaineettomat, lämmittämistä vaille valmiit Felix-pakasteateriat

Felix-brändi laajenee pakastevalmisaterioihin keväällä kun lanseeraamme lämmittämistä vaille valmiit annospakatut keitot ja pasta-ateriat. Felix-pakasteaterioiden valmistuksessa on  käytetty runsaasti rapeita kasviksia. Tuotteet eivät sisällä säilöntäaineita, väriaineita, natriumglutamaattia tai keinotekoisia-aromeja.

Pasta-aterioissa on yhdistetty herkulliset italialaiset maut Penne- ja Fettucine-pastoihin: Penne Rosse Piccantti  sisältää Penne-pastaa, kinkkua,  grillattua paprikaa & mozzarellaa. Fettuccine alla  Bolognese sisältää Fettucine-tuorepastaa, jauhelihaa, aurinkokuivattuja tomaatteja, grillattua paprikaa ja mozzarellaa.

Lisäksi tuomme markkinalle kaksi herkullista keittoa: Felix Kermainen -parsakeitto, jonka valmistuksessa on käytetty parsaa, palsternakkaa & rapeita kasviksia sekä Felix Thaikeitto, jonka valmistuksessa on käytetty kookosmaitoa, kanaa ja rapeita kasviksia.
Tuotteet on helppo ja nopea lämmittää esimerkiksi lounaaksi omassa pakkauksessaan mikrossa.

Uutuudet löytyvät kauppojen pakastealtaasta 1.4.alkaen.

Markkinointipäällikkö Mervi Nieminen, mervi.nieminen@felixabba.fi, 0400-641976

Felix Abba Oy on maamme johtavia elintarvikeyrityksiä, jonka tunnetuimmat tuotemerkit ovat Felix, Grandiosa, Ekströms, Jacky ja Abba. Luomme ruokailoa kuluttajille tarjoamalla tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita. Vastuullisena yrityksenä valvomme tuotteidemme valmistusta raaka-aineista lähtien. Felix Abba Oy:n liikevaihto on noin 87,4 milj. euroa ja yritys työllistää 165 henkilöä (2010). Felix Abba Oy on osa norjalaista Orkla-konsernia.