Solteqille korkeimman tason HP kassapäätejärjestelmien sertifikaatti

Ohjelmistopalveluyhtiö Solteq Oyj on saavuttanut ensimmäisenä yrityksenä Suomessa korkeimman osaamistason HP:n kassapäätejärjestelmien osalta. Solteqin saavuttama HP RPOS specialization – sertifikaatti osoittaa, että Solteqin ammattilaisilla on korkealuokkaista osaamista HP:n kassapäätejärjestelmien toimittajana. HP on noussut toimivan kanavan sekä toimintavarman ja monipuolisen laitevalikoiman myötä nopeasti merkittäväksi kassapäätejärjestelmien toimittajaksi Suomessa.

Solteqin saavuttama HP RPOS specialization -sertifiointi on määrätietoisen kouluttautumisen tulosta.

”Solteqin ammattilaisilla on huippuluokan osaamista HP:n kassapäätejärjestelmistä. He pystyvät toteuttamaan asiakkailleen optimaalisen kassaratkaisun minkälaiseen ympäristöön tahansa”, kertoo tuotemarkkinointipäällikkö Jari Hämäläinen HP:lta. ”HP on noussut Suomessa kahdessa vuodessa kassapääteteknologiatoimittajana haastajan asemasta merkittäväksi toimijaksi. Meillä on nyt kassapäätejärjestelmien osalta erinomaisesti toimiva kanava, jossa on korkealuokkaista osaamista. Tukkurimme Pro Component pystyy nopeasti toimittamaan ja asentamaan kassapäätelaitteistoja.”

Solteq toimittanut jo satoja HP:n ratkaisuja

Solteq kilpailutti kassapäätejärjestelmätoimittajat vuoden 2009 lopulla. Kilpailutuksen voitti HP, jonka jälkeen Solteq on toimittanut asiakkailleen ensisijaisesti HP:n kassapäätejärjestelmiä.

”Olemme toimittaneet asiakkaillemme jo satoja HP:n kassapäätejärjestelmiä. HP tarjoaa markkinoiden kattavimman kassajärjestelmien laitevalikoiman oheislaitteineen, sekä markkinoiden ylivertaisimman kolmen vuoden takuun. Kriittisiin kaupan ympäristöihin ne tarjoavat luotettavan ja turvallisen ratkaisun. HP All-in-One -kassaratkaisut soveltuvat myös pieniin tiloihin”, kertoo Solteqin kassa- ja myymäläjärjestelmien tulosyksikön päällikkö Markus Mäkelä. ”Arvostamme myös HP:n valtakunnallista huolto-organisaatiota.”

Mäkelä ennustaa Solteqin markkinaosuuden edelleen kasvavan kassapäätejärjestelmien ja laitteiden toimittajana. ”Tulemme yhä vahvemmin myös myymäläympäristöihin. HP:n teknologialla olemme pystyneet palvelemaan asiakkaitamme yhä paremmin. Asiakkaamme arvostavat nyt ennen kaikkea toimintavarmuutta, nopeutta ja turvallisuutta.”

HP tarjoaa kaupan järjestelmiin kaikki ratkaisut ja laitteet palveluineen kassalta konesaliin.  ”Panostamme HP:lla yhä älykkäämpiin ratkaisuihin, kuten itsepalvelukassajärjestelmiin sekä järjestelmiin integroituihin suurnäyttöihin. Ne tarjoavat kaupan alan yrityksille uusia mahdollisuuksia palvella asiakkaitaan”, sanoo Hämäläinen. ”HP tarjoaa kassaratkaisuilleen viiden vuoden elinkaaren sekä viiden vuoden varaosatakuun.”

Jari Hämäläinen, tuotemarkkinointipäällikkö, HP, gsm. 040 500 8818, jari.hamalainen@hp.com

Markus Mäkelä, liiketoimintayksikön päällikkö, Solteq Oyj, gsm. 040 8444 549, markus.makela@solteq.com

Solteq tarjoaa toiminnan- ja taloudenohjauksen palveluja kaupan, logistiikan, teollisuuden sekä julkishallinnon toimijoille.  Täydennämme ydintarjoamaamme erikoiskaupan ohjauksen, kunnossapidon ja huoltopalvelujen hallinnan sekä järjestelmien sisältämän masterdatan hallinnan ja laadun parantamisen ratkaisuilla. Maailman johtavien kumppaneiden teknologioilla kehitettyjen ratkaisujemme avulla asiakkaamme ohjaavat liiketoimintaansa entistä tehokkaammin ja parantavat kannattavuuttaan. Lisätietoja osoitteesta www.solteq.com.

HP luo uusia tapoja, joilla teknologia voi vaikuttaa merkitsevästi ihmisiin, yrityksiin, hallintoon ja yhteiskuntaan. Maailman suurin teknologiayritys HP kokoaa portfolion, joka laajentaa tulostamisen, IT-infrastruktuurin sekä tietokoneen, ohjelmistojen ja palvelujen käytön keskitettyyn pilveen ja yhteyksiin. Tuloksena on saumaton, turvallinen ja ympäristön huomioiva ratkaisu, joka luo yhteyden maailmaan. Lisätietoa HP:sta (NYSE: HPQ) on saatavilla osoitteessa www.hp.com.