Suomen Yrittäjät valitsi IT-Repun yrittäjien jäseneduksi

Suomen Yrittäjät ry on valinnut Vetonaula Oy:n tarjoaman IT-Repun sen noin 115.000 yrityksen jäseneduksi vuodelle 2012. IT-Reppu on pienille yrityksille räätälöity IT-palvelu, joka sisältää yritystason kannettavan tietokoneen ohjelmistoineen ja palveluineen. Pienissä yrityksissä on huutava pula ammattimaisesti tuotetulle IT-palvelulle. Palveluntarjontaa on hyvin niukasti tarjolla.

Suomen Yrittäjät ei ole aiemmin tarjonnut jäsenyrityksilleen IT-palveluita jäsenetuna.
IT-Repun sisältö arvioitiin palvelun laadun, hinnan, laitteiden sekä ohjelmistojen osalta.

”Uudistimme jäsenetu- ja markkinointiyhteistyötä vuoden 2012 osalta. Uudistuksen periaatteiksi määriteltiin, että jäsenetujen tulee olla aidosti yrittäjäjäsenien liiketoimintaa tukevia, valtakunnallisia ja eri toimialoilta”, kertoo Suomen Yrittäjien markkinointipäällikkö Johanna Hallikainen.

”Hienoa, että Suomen Yrittäjät luottavat IT-Reppuun. Suomessa on valtava määrä pieniä yrityksiä, jotka tarvitsevat laadukasta IT-palvelua. Luotettava ja oikein mitoitettu IT-ympäristö on pienille yrityksille elintärkeä. On valitettavaa, että tarjontaa on pienille yrityksille hyvin vähän. Pienikin yritys ansaitsee ammattimaisen IT:n ja tarjoamme heille mahdollisuuden ostaa sen nyt palveluna”, kertoo Vetonaulan toimitusjohtaja Tomi Lehto.

Yrittäjien IT-asiat kuntoon

Pienille 1–10 työntekijän yrityksille tarkoitettu IT-Reppu sisältää HP:n yritystason kannettavan, Microsoft Office -ohjelmistot sekä F-Securen tietoturvaohjelmiston kiinteään kuukausihintaan. Palvelu sisältää tiedostojen automaattiset varmuuskopioinnit sekä valmiiksi asennetut sähköpostit. Kannettavat toimitetaan yrittäjille käyttövalmiina, ja vikatilanteet korjataan seuraavan työpäivän kuluessa koko maan laajuisesti.

”IT-Reppu on herättänyt eniten kiinnostusta tietointensiivisissä ja teknologiaan myönteisesti suhtautuvissa yrityksissä, jotka osaavat arvostaa toimintavarmaa IT-ympäristöä”, sanoo Lehto. ”Kiinnostus tulee varmasti leviämään kaikkien eri toimialojen yrittäjien keskuuteen.”

Yrittäjä voi valita HP ProBookin joko 13,3 tai 15,4 tuuman näytöllä, tai 14 tuuman näytöllä varustetun HP EliteBookin. ”Nämä ovat laadukkaita yrityskäyttöön soveltuvia kannettavia kolmen vuoden huoltotakuulla. Yrittäjät tarvitsevat helppoa ja vaivatonta ratkaisua, jossa olennaiset IT-palvelut on paketoitu yhteen ja kaikki hoituu yhden luukun periaatteella. Vetonaulan IT-Reppu vastaa juuri tähän tarpeeseen”, kertoo HP:n tuotemarkkinointipäällikkö Mika Arhi. ”HP on yrityskannettavien osalta Suomen markkinajohtaja 37 prosentin osuudella.”

Tomi Lehto, toimitusjohtaja, Vetonaula Oy, puh. 010 841 8414, tomi.lehto@vetonaula.fi
Mika Arhi, tuotemarkkinointipäällikkö, HP, puh. 020 5350, mika.arhi@hp.com
Johanna Hallikainen, markkinointipäällikkö, Suomen Yrittäjät ry, puh. 040 762 6520, johanna.hallikainen@yrittajat.fi