Uudenlaista vapaa-ajan asumista Espoon Siikajärvellä

Kansainvälinen kiinteistönvälittäjä REMAX-ketju aloittaa uudenlaisen vapaa-ajan asunto myynnin Espoon Siikajärvellä. Villa Siikajärvi muodostuu 72 osakehuoneistosta ja laajoista, yhtenäisistä harrastus- ja oleskelutiloista, joihin asukkailla on vapaa käyttöoikeus. Villa Siikajärvi saneerataan entiseen K-instituutin kurssikeskukseen.

Villa Siikajärvi tarjoaa uudenlaisen, huolettoman tavan viettää vapaa-aikaa luonnon helmassa ilman perinteisen mökkielämän mukanaan tuomia työvelvoitteita. Ainutlaatuinen sijainti Nuuksion kansallispuiston vieressä ja vain puolen tunnin ajomatka Helsingin keskustasta tarjoaa asukkaille laajan valikoiman erilaisia ulkoilu- ja harrastusmahdollisuuksia”, kertoo REMAX Suomen toimitusjohtaja Pasi Aalto.

Alueen päärakennuksen yhteiset tilat sekä ensimmäiset 32 asuntoa valmistuvat syksyllä 2013. Myynti alkaa nyt huhtikuussa.

Huoneistot ovat kooltaan 19–25, m2 ja ne ovat täysin kalustettuja ja sisustettuja. Kaikissa huoneistoissa on oma suihkullinen kylpyhuone, keittiösyvennys, kahden neliön varasto, autopaikka ja oma pieni kasvimaa. Puhdasvetisen Siikajärven rannassa on tarjolla alueen asukkaille yhteiset rantasaunat. Rannassa on asukkaiden käyttöön tarkoitettuja soutuveneitä ja kanootteja. Alueen päärakennuksessa toimii ravintola, josta voi halutessaan ostaa päivän kaikki ateriat. Myös oman mökin siivouspalvelu on tarjolla. Piha-alueelta löytyvät tenniskentät ja golfin harjoittelupaikka.

”Tämänkaltainen, uudentyyppinen vapaa-ajan asunto sopii esimerkiksi pariskunnille, joista toinen on töissä ja toinen eläkkeellä. Tai tukikohdaksi muualla Suomessa tai ulkomailla asuville sekä ihmisille, jotka eivät halua kesämökin tuomia työvelvoitteita”, kuvailee Aalto.

Faktaa:
– Nuuksion kansallispuiston vieressä sijaitseva Villa Siikajärvi koostuu 8,7 hehtaarin maa-alueesta.

Sijainti tarjoaa osakkaille monipuolisia ulkoilumahdollisuuksia: sienestys, marjastus, suunnistus, pyöräily ja patikointi.

Päärakennuksessa sijaitsevat alueen harrastetilat; uima-allasosasto, kuntosali, urheilu- ja joogasalit.

Osakkaiden käytössä ovat lisäksi juhlasali, neuvotteluhuone, sikarihuone, biljardihuone, kirjasto, elokuvateatteriksi muuntuva auditorio ja erikoisuutena koulutuskeittiö sekä viinihuone.

Villa Siikajärven asukkaiden käytössä on oma pikkubussi.

Yhteisten tilojen toimivuudesta ja puhtaudesta huolehtii alueen oma henkilökunta.

Ensimmäiset näytöt ovat lauantaina 13.4. kello 1215 sekä sunnuntaina 14.4. kello 1215.

Katso www.remax.fi/siikajarvi

REMAX Suomi, toimitusjohtaja Pasi Aalto
puh. 0400 322 232,
pasi.aalto@remax.fi

Myynti:
Timo Leppänen, REMAX Royal, puh. 044 570 9999,
timo.leppanen@remax.fi
Kyösti Juntunen, REMAX Casa Alto, puh. 040 968 1882,
kyosti.juntunen@remax.fi
Vesa Sillman, REMAX Partners, puh. 0400 512 055,
vesa.sillman@remax.fi

REMAX-välittäjät auttavat vuosittain yli miljoonaa ihmistä ostamaan ja myymään kotinsa ympäri maailmaa.

Suomessa ensimmäinen REMAX-toimisto avattiin 2006. Tällä hetkellä REMAXilla on 25 toimistoa neljällätoista eri paikkakunnalla Suomessa, ja välittäjämäärä on kasvussa. Vuoden 2013 aikana REMAX laajentuu kymmenelle uudelle paikkakunnalle Suomessa. Yhtiön tavoitteena on palvella jokaista asiakasta tasalaatuisesti ja laadukkaasti. Tässä auttaa REMAX-välittäjien vahva paikallinen asiantuntemus ja kokemus.

REMAX toimii 40 vuoden kokemuksella yli 90 maassa noin 6 500 toimiston ja noin 90 000 välittäjän vahvuudella. REMAX on markkinajohtaja 11 Euroopan maassa, USA:ssa ja Kanadassa.

www.remax.fi